همشهری آنلاین: مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: بازیکنان با تعصب بازی کردند و توانستند سه امتیاز بازی را کسب کنند. گسترش فولاد تبریز پنجشنبه ۲۸ شهریور با نتیجه دو بر صفر ذوب آهن را شکست داد.

حسین خطیبی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین خطیبی مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در کنفرانس بازی تیمش در مقابل ذوب‌آهن اصفهان بیان کرد: ابتدا این برد شیرین را به بازیکنانمان و مخصوصا هواداران که 90 دقیقه یار دوازدهم ما بودند تبریک می‌گویم. بازی سختی در مقابل ذوب‌آهن داشتیم، بازیکنانمان با غیرت و با تعصب بازی را انجام دادند و توانستند سه امتیاز را کسب کنند.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله هوادارانمان در بازی‌های بعدی نیز حمایت خوبی از ما انجام بدهند. ما نسبت به تیم حریف، بازیکنان را ارنج کرده بودیم و برای نیمه دوم نیز برنامه داشتیم. سعی کردیم در خط میانی تعداد بازیکنان زیادی داشته باشیم و خط میانه ذوب‌آهن را ببندیم. آسیب‌دیدگی بازیکن‌مان برایمان مشکل‌ساز شد به همین دلیل تغییراتی انجام دادیم.

خطیبی بیان کرد: بازیکنانمان فعل خواستن را انجام دادند و سه امتیاز این بازی را کسب کردند. داور بازی در یکی دو بازی اذیت‌مان کرده بود و داور بازی امروز هم به همین شکل بود و چند کارت به تیم حریف نداد و ان‌شاءالله این موضوعات عمدی نباشد.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص سخنان دیروز بوناچیچ در خصوص بی‌تجربگی بازیکنان گسترش فولاد، گفت: با احترامی که برای آقای بوناچیچ قائل هستم بازیکنان ما در این روز نشان دادند که بی‌تجربه نیستند و با تعصب عمل کردند.

وی در پایان بیان کرد: داور این بازی در چند صحنه اشتباهاتی را انجام داد و چند کارت را به بازیکنان حریف نداد و امیدوارم این موضوعات عمدی نباشد. در چند بازی گذشته‌مان نیز بعضی صحنه‌ها وجود داشت که داور اشتباهاتی را انجام داده بود.

کد خبر 231678
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز