همشهری آنلاین: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس بهترین مدل سبک زندگی است و همچنین باید به نقش زنان و ایثارگری های آنان در ۸ سال دفاع مقدس بیش از گذشته پرداخته شود.

بهمن کارگر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دومین دوره توانمندسازی مدیران و مسئولین بسیج جامعه زنان و اقشار کشور با بیان اینکه جامعه ما نظیر هر جامعه دیگری با مسائل و مشکلاتی روبه رو است، اظهار داشت: دشمنان انقلاب و اسلام لحظه ای دست از دشمنی با ما بر نمی دارند؛ از این رو، تبیین دفاع مقدس دوای هر دردی است و می تواند توطئه های دشمن را خنثی کند.

وی افزود: اگر به دنبال سبک زندگی هستیم، باید به دفاع مقدس بپردازیم؛ چرا که دفاع مقدس بهترین نمونه سبک زندگی بشمار می رود و در راه گشا بودن آن نباید شک کرد.

سردار کارگر با اشاره به اینکه دفاع مقدس نقشه راه است، گفت: این نقشه راه جهاد فی سبیل الله است و همچنین پرچم جهاد، نشانه شیعه حضرت علی(ع) است که می توان با در دست داشتن این پرچم در حل مسائل جامعه موفق بود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در ادامه سخنان خود به نقش زنان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: اگر نقش زنان در این دوره تاریخی کشور بیشتر از مردان نباشد، کمتر نیست.

وی با بیان اینکه در تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس موفق عمل نکرده ایم، تاکید کرد: متاسفانه تا کنون دفاع مقدس را مردانه جلوه داده ایم و از نقش و ایثارگری های زنان در جنگ تحمیلی غافل شده ایم و می توان گفت نقش و جایگاه زنان در دفاع مقدس مظلوم واقع شده است.

کد خبر 231105
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز