گروه شهری: با دستور شهردار تهران، اعتبار احداث 22 کتابخانه به مناطق شهر تهران ابلاغ شده است که این کتابخانه‌ها تا پایان سال جاری احداث خواهند شد.

به گزارش سما،احمد نوریان، معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با اعلام این خبر و با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه کتاب و کتاب خوانی اظهار کرد: در سال‌های بعد از انقلاب کارهای زیادی از سوی نظام در حوزه تولید کتاب، گسترش کتابخانه‌ها، نویسندگی، چاپ و نشر کتاب صورت گرفته است.

نوریان افزود: طی20 ماه گذشته نیز با مدیریت جدید شهری اقدامات قابل توجهی در راستای توسعه کتابخانه‌های شهری و ترویج فرهنگ کتابخوانی انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این زمینه اظهار کرد: با دستور شهردار تهران، اعتبار احداث 22 کتابخانه به مناطق شهر تهران ابلاغ شده است که این کتابخانه‌ها تا پایان سال جاری احداث خواهند شد.

نوریان در ادامه گفت: در سال جاری 15 میلیارد تومان برای احداث و تجهیز کتابخانه‌های محلی تهران اختصاص داده شده است.

وی با بیان فعالیت‌های صورت گرفته در این بخش افزود: ارائه لایحه حذف عوارض کتابفروشی‌ها به شورای شهر و تصویب آن، استانداردسازی،افزایش تعداد عنوان کتاب، بازسازی، تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های متعلق به شهرداری تهران با محوریت کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری، ابلاغ به شرکت توسعه فضاهای فرهنگی در رابطه با پیش بینی کتابخانه‌ها در مجموعه‌های فرهنگی جدید احداث شده، از جمله اقدامات شهرداری تهران در بخش گسترش و توسعه کتابخانه‌ها بوده است.

کد خبر 22976

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز