یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۴:۵۵
۰ نفر

گروه ادب و هنر: با آغاز اکران «پل چوبی» از صبح چهارشنبه گیشه سینماها رونقی تازه یافت.

سینما - فیلم پل چوبی

فیلم پل چوبی در 3 روز اول اکرانش 75 میلیون تومان فروخت تا شروع قابل‌قبولی در گیشه داشته باشد. این فیلم که در بخش مسابقه سی‌امین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و نامزد دریافت چند جایزه ازجمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم بود با وقفه‌ای یکساله اکران عمومی شده است. بهرام رادان، مهناز افشار، مهران مدیری و هدیه تهرانی ازجمله بازیگران پل چوبی هستند. پل چوبی در 16 سینما اکران شده و البته سینماهای متعلق به حوزه هنری را در اختیار ندارد. این فیلم مسیر دشواری را تا اکران عمومی طی کرده و سال گذشته بارها زمزمه اکرانش به گوش رسید ولی هر بار به‌دلیلی این اتفاق رخ نمی‌داد. پل چوبی مضمونی عاشقانه دارد و پس از «جایی دیگر»، «چه کسی امیر را کشت؟» و «تهران: سیم آخر» چهارمین ساخته مهدی کرم‌پور محسوب می‌شود.

فروش «هیس...» از مرز ۲ میلیارد تومان گذشت

پس از پل چوبی باید به فیلم‌های «هیس، دخترها فریاد نمی‌زنند!» اشاره کرد که پس از 31روز اکران همچنان خوب می‌فروشد. نکته جالب توجه، افت نکردن فروش فیلم هیس... پس از گذشت یک ماه از اکرانش است. فیلم درخشنده در روزهای آخر هفته بیش از 130میلیون تومان می‌فروشد که رقم خیلی خوبی محسوب می‌شود.

فروش فیلم سینمایی هیس ... به کارگردانی پوران درخشنده از مرز ۲ میلیارد تومان در تهران و شهرستان گذشت. فروش این فیلم تا پایان روز هشتم شهریور در تهران یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان و در شهرستان ۸۰۰ میلیون تومان بوده است. فیلم سینمایی «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی در تهران ۶۰۰ میلیون تومان و در شهرستان ۲۰۰میلیون تومان فروش داشته است.

استقبال از نسخه دوبله گذشته

فروش فیلم «گذشته» هم که از چهارشنبه هفته گذشته نسخه دوبله‌اش روی پرده سینماها آمده به رقم یک میلیارد و 316 میلیون تومان رسیده است. این درحالی است که فیلم فرهادی چند هفته‌ای است در تهران اکران محدودی دارد. مثلا سینما آزادی روزانه 3سانس به فیلم فرهادی اختصاص داده و در روزهای آخر هفته گذشته حتی یک صندلی خالی هم در آزادی ندارد.

کد خبر 229301

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز