همشهری آنلاین: معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان خارج کشور وزارت امور خارجه کشور با بیان اینکه فردا هیاتی برای تعیین سرنوشت دیپلمات ربوده شده به یمن می‌رود، گفت: وزارت‌خارجه بد رفتاری با ایرانیان در فرودگاه دوحه را پیگیری می‌کند.

حسن قشقاوی درباره وضعیت دیپلمات ایرانی ربوده‌شده در یمن گفت: زمینه فراهم شده تا هیأتی به ریاست سیدکاظم سجادی، مدیر کل ایرانیان وزارت امور خارجه فردا به یمن سفر کند تا این موضوع را از نزدیک مورد رسیدگی قرار دهد و امیدواریم ماحصل این سفر تعیین وضعیت و سرنوشت این دیپلمات ربوده شده باشد.

معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان خارج کشور وزارت امور خارجه در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت،‌درباره پیگیری از وضعیت دو ایرانی متهم به ترور در تایلند، تصریح کرد: کل زندانیان خارج از کشور در اداره اجتماعی وزارت امورخارجه پرونده‌ دارند و خانواده این زندانیان به صورت مستمر پیگیر آخرین وضعیت و شرایط آنها هستند.

وی با تاکید بر اینکه اتهام وارده به دو ایرانی بازداشت شده در تایلند واهی است، ادامه داد: دستگاه دیپلماسی کشور در حال پیگیری و رایزنی با دولت تایلند است تا زمینه آزادی این دو نفر را فراهم کند.

معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان خارج کشور وزارت امور خارجه درباره بد رفتاری با ایرانیان در فردوگاه دوحه، گفت: تاکنون گزارشی دال بر این موضوع به وزارت امورخارجه واصل نشده و قطعا دستگاه دیپلماسی این موضوع را از سفیر ایران در قطر پیگیری می‌کند

 

کد خبر 228614
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز