گروه حوادث: شرور و قاتل فراری که از ۲۲سال پیش تحت تعقیب پلیس استان فارس بود، وقتی در محاصره مأموران قرار گرفت به روی آنها آتش گشود و بعد از شهادت ۲مأمور پلیس، به ضرب گلوله از پای درآمد.

شهیدان-حادثه

این مرد که م- ر نام دارد از سال 1370به اتهام قتل عمد در علامرودشت شهرستان لامرد با استفاده از سلاح کلاش، تیراندازی به قصد کشتن یکی از شهروندان، حمل سلاح غیرمجاز و اخلال در نظم عمومی، درگیری و تیراندازی به طرف مأموران و... تحت تعقیب پلیس قرار داشت اما با تغییر مداوم مخفیگاهش توانسته بود از دست مأموران فرار کند.

پس از سال‌ها تحقیقات پلیسی، سرانجام اطلاعاتی در اختیار مأموران شهرستان لامرد قرار گرفت که نشان می داد این مرد خطرناک همراه یکی از همدستانش در باغی در اطراف منطقه علامرودشت مخفی شده است. در بررسی‌های اطلاعاتی مشخص شد که وی مدتی است در باغ مورد نظر زندگی می‌کند و احتمال دارد به زودی آنجا را ترک کند.

تیم‌های عملیاتی پلیس پس از دریافت دستور قضایی راهی باغ مورد نظر شدند و آنجا را محاصره کردند. با شروع عملیات ضربتی، همدست وی به دام پلیس افتاد اما شرور خطرناک که از حضور پلیس در اطراف باغ باخبر شده بود، با یک قبضه کلاش، شروع به تیراندازی کرد.

با شروع درگیری مسلحانه، مأموران مرد شرور را هدف قرار دادند که در پایان این درگیری، 2نفر از مأموران به نام‌های ستوان دوم مسلم صفری اشکوری و استواردوم جواد شرفی به شهادت رسیدند و شرور تحت تعقیب نیز کشته شد. سردار سجادیان، رئیس پلیس استان فارس با بیان این خبر گفت: ازمخفیگاه مرد شرور خطرناک یک قبضه اسلحه کلاش به همراه ۴ تیغه خشاب مربوطه و نیز یک قبضه کلت کمری به همراه ۶ تیر فشنگ و یک دوربین شکاری کشف شد. وی افزود: صبح امروز(یکشنبه، سوم شهریورماه) مراسم تشییع پیکر شهید صفری اشکوری از دارالرحمه شیراز به طرف زادگاهش شهرستان خفر و صبح دوشنبه نیز مراسم تشییع پیکر شهید جواد شرفی در زادگاهش، شهرستان فسا برگزار می شود.

کد خبر 228360
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز