همشهری آنلاین: سیدحسن خمینی گفت: امید بسیار زیادی که در مردم نسبت به دولت یازدهم ایجاد شده نقطه اتکا برای خدمتگزاران در دولت است و همه چشم امید به فردای بهتر سرزمین مقدسمان را داریم.

فارس نوشت: حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی که در آیین ادای احترام و تجدید بیعت اعضای دولت یازدهم با آرمان‌های حضرت امام راحل(ره) سخن می‌‌گفت، اظهار داشت: آغازین روزهای هفته دولت و حضور رئیس‌جمهور و اعضای کابینه وی در حرم حضرت امام را خیرمقدم می‌گویم.

وی افزود: وزرای توانمند و خدوم بزرگوار دولت یازدهم با نگاه تیزبین و دقیق جناب آقای روحانی انتخاب شده‌اند و امیدواریم انشاءالله بتوانند مشکلات سخت در زمینه معیشت و همچنین در زمینه‌های داخلی و خارجی را از پیش رو بردارند.

سیدحسن خمینی گفت: در جامعه شاهدیم که مردم با امید بسیار زیادی، به فکر، درس، اندیشه و سخن دوستان در دولت توجه می‌کنند که این امید را گرامی می‌داریم و آن را نقطه اتکای برادران در دولت خدمتگزار می‌دانیم و همراه مردم چشم امید به فردای بهتر سرزمین مقدسمان داریم.

وی در عین حال گفت: البته مشکلات چنان روی هم انباشته شده که انتظار حل آنها در کوتاه مدت نیست. اما روند مناسب شیب مقبول در این عرصه خواسته همگان از رئیس‌جمهور و برادران ما در دولت است که خوشبختانه تا امروز به خوبی شاهد آن بودیم.

سیدحسن خمینی در پایان از دولت‌های گذشته که زحمات زیادی در عرصه خدمت کشیدند تقدیر کرد و با آرزوی موفقیت برای دولت جدید، برای شهدای دولت نیز علو درجات مسئلت کرد.

کد خبر 228310
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز