پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون اداری و مالی شرکت سهامی بیمه ایران گفت:این شرکت درسال گذشته از محل فروش بیمه نامه های مختلف، بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال حق بیمه دریافت کرده است.

بیمه ایران

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،علی جباری درجریان هشتمین همایش سراسری ایثاگران بیمه ایران که در ساری درحال برگزاری است،افزود:درسال مورد اشاره بیش از 2 میلیون پرونده خسارتی در این شرکت تشکیل و درهمین راستا به بیمه گذاران حادثه دیده بیش از 48 هزار میلیارد خسارت پرداخت شد.

وی افزود: این درحالی است که شبکه فروش این شرکت درسال 91 نیز بیش از 20 میلیون بیمه نامه صادر و به بیمه گذاران ارائه کرده است که درنوع خود یک رکورد به حساب می آید.

معاون اداری و مالی بیمه ایران با بیان اینکه این توفیقات درحالی برای این شرکت بدست آمد که کشوراز سوی استکبار جهانی درتحریم بسر می برد، افزود: خوشبختانه بیمه ایران به خوبی توانست تحریم ها را مهار و از تمامی چالش های ایجاد شده دراین ارتباط موفق و سربلند بیرون بیاید.

جباری با اشاره به برگزاری هشتمین همایش سراسری ایثارگران بیمه ایران تاکید کرد:ایثارگران بیمه ایران جزء نیروهای خدوم شرکت بوده و همانند دوران دفاع مقدس به دنبال حفظ و توسعه دستاوردهای نظام و انقلاب شان هستند.

وی دربخش دیگرصحبت های خود به خدمات ارائه شده شرکت متبوعش به ایثارگران اشاره و تصریح کرد : ما در بیمه ایران به دنبال ارائه بهترین ها به ایثارگران بوده ایم و در این خصوص جزو شرکت ها وسازمان های نخست ارائه دهنده خدمات به این قشر بوده و هستیم.

عضو هیات مدیره بیمه ایران اضافه کرد:در سال گذشته 70 فرزند شاهد و ایثارگر شرکت از قراردادی به پیمانی و رسمی تبدیل وضعیت شدند و پیگیری باقیمانده تبدیل وضعیت‌های مشابه هستیم.

جباری ادامه داد: همچنین همکاران جانباز نیز از قرارداد ی به پیمانی و رسمی تبدیل وضعیت شدند و تامین صددرصد هزینه های درمانی شاغلان جانباز طبق قانون را دردستورکار شرکت قرارداشته واجرای شده است.

همچنین قانون پیش از موعد بازنشتسگی جانبازان را اجرایی کرده و همکاران درحال بهره مندی از این خدمت هستند.

وی درخاتمه خاطر نشان کرد :این شرکت تمامی مطالبات زمان اسارات اسرای همکار را نیز پرداخت کرده و درحال تغییر جایگاه سازمانی ایثاگران هستیم.

هشتمین همایش سراسری ایثارگران بیمه ایران عصرچهارشنبه درساری آغاز به کارکرد و همچنان ادامه دارد.

کد خبر 228120
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز