مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۹
۰ نفر

گروه شهری: در یازدهمین اجلاس روز جهانی مسجد از فعالیت‌های شهرداری تهران در حوزه مساجد تقدیر به عمل آمد. این تقدیر همزمان از ۳۰ امام جماعت و ۳سازمان برتر صورت گرفت.

مسجد

در این مراسم آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران و سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) حضور داشتند.در این مراسم 3 سازمانی که در عرصه فعال‌کردن مساجد برجسته‌ترین نقش را در مقایسه با دیگر سازمان‌ها داشته‌اند، توسط آیت‌الله مهدوی‌کنی، حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری، آیت‌الله موحدی کرمانی، حجت‌الاسلام سالک و حجت‌الاسلام سعیدی تقدیر شدند. حجت‌الاسلام میثم امرودی، قائم‌مقام معاون فرهنگی و مشاور شهردار تهران نیز به نیابت از قالیباف، شهردار تهران در این مراسم حضور یافت و لوح تقدیر از شهرداری تهران را دریافت کرد.

حجت‌الاسلام محمدزاده، مدیرکل اوقاف استان تهران از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و سردار کاظمینی، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ نیز تجلیل شدند. همچنین از 30نفر از ائمه جماعت مساجد برتر در این مراسم تقدیر به عمل آمده و به‌عنوان الگو معرفی شدند. 250نفر از ائمه جماعات و هیأت امنای مساجد در روز جهانی مسجد به‌علت فعالیت‌های مثمر و برجسته یک سال اخیر تقدیر شدند.

کد خبر 228085
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز