همشهری آنلاین: از آقایان امامی کاشانی و ناطق نوری هر هفته برای شرکت در جلسات هفتگی دعوت به عمل آمده، اما به دلیل نظرات خاصی که در ارتباط با جامعه روحانیت مبارز دارند؛حضور نیافتند لذا تاکنون نیز یخ‌ها آب نشده است.

"حجت الاسلام سیدرضا اکرمی"نماینده ادوار مجلس پیرامون فعالیت‌های جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: جامعه روحانیت مبارز حدود یک ماهی است که به مناسبت ماه مبارک رمضان و مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری جلسات هفتگی خود را برگزار نکرده است.

عضوجامعه روحانیت مبارز بیان کرد: انشاءالله هفته آینده جلسه‌ای با حضور اعضای جامعه روحانیت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نیاز جامعه روحانیت به تعیین سخنگو گفت: متاسفانه انعکاس فعالیت جامعه روحانیت مبارز به دلیل نبود سخنگو به خوبی انجام نمی‌شود و برای طرح مواضع این تشکل تعیین سخنگو ضروری است.

حجت الاسلام اکرمی در ادامه افزود: جامعه روحانیت مبارز باید در فصل جدید کاری خود به مباحثی نظیر افزودن اعضای جدید، تعیین سخنگو، فعال تر شدن در عرصه کاری بپردازد.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا حجت الاسلام دکتر روحانی در جلسات جامعه روحانیت مبارز شرکت خواهد کرد؟ اظهار داشت: دکتر روحانی از اعضای شورای مرکزی جامعه روحانیت محسوب می‌شوند و طی دیداری که هیئت هشت نفره از سوی جامعه برای عرض تبریک به دیدارشان رفتند، موافقت خود را برای حضور در جلسات ابراز داشتند.

وی همچنین در تشریح دعوت از آیت الله هاشمی رفسنجانی، ناطق نوری در جلسات هفتگی جامعه روحانیت، بیان کرد: در گذشته اعضای این تشکل خود در مجمع تشخیص مصلحت نظام در دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی حضور پیدا می‌کردند اما مدتی است که این نشست‌ها منتفی شده است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از باشگاه خبرنگاران؛عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: از آقایان امامی کاشانی و ناطق نوری هر هفته برای شرکت در جلسات هفتگی دعوت به عمل آمده، اما به دلیل نظرات خاصی که در ارتباط با جامعه روحانیت مبارز دارند؛حضور نیافتند لذا تاکنون نیز یخ‌ها آب نشده است.

کد خبر 227818
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز