سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۶:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون رئیس جمهور ارزیابی اش را از رای اعتماد مجلس به کابینه یازدهم این گونه بیان کرد: بیشتر مخالفت ها با اعضای کابینه سیاسی بود نه تخصصی اما باید در مجموع از همکاری مجلس و رای بالایی که به کل کابینه داد تشکر کرد.

به گزارش مهر، محمدعلی نجفی در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از رایی که مجلس به کابینه پیشنهادی دکتر روحانی داد جدای از رای ندادن به سه وزیر پینشهادی که شما یکی از آن وزرا بودید چیست اظهار کرد: به هر حال مجلس بر اساس برداشت خود و آن چه به نفع و مصلحت کشور می دانست رای خود را اعلام کرده است.

وی افزود: در مجموع باید از همکاری مجلس با دولت و رای بالایی که به کابینه پیشنهادی دکتر روحانی داد تشکر کرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پاسخ به این سوال که مخالفت های نمایندگان با وزیران پیشنهادی را بیشتر سیاسی دیدید یا تخصصی تصریح کرد: به نظرم مخالفت های کارشناسی و تخصصی با وزیران خیلی کم بود و بحث های مجلس عمدتا مخالفت های سیاسی بود.

وی ادامه داد: البته به همین مخالفت های سیاسی هم نمی توان ایراد گرفت چون مجلس یک پایگاه سیاسی است و طبیعی است که افرادی که در آنجا چه به عنوان مخالف و چه به عنوان موافق صحبت می کنند هم مسائل سیاسی را مورد نظر دارند و هم به موضوعات تخصصی و کارشناسی توجه می کنند.

نجفی خاطر نشان کرد: به نظرم نمی شود نمایندگانی را که با وزیران پیشنهادی کابینه مخالفت سیاسی کرده اند شماتت کرد.

کد خبر 227801

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز