همشهری آنلاین:محمدرضا عارف در نامه‌ای به حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور با اشاره به رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به اکثریت وزرای پیشنهادی، حمایت و پشتیبانی از رئیس و اعضاء کابینه را لازمه تأمین منافع ملی دانست.

عارف

به گزارش مهر متن این نامه به شرح زیر است:

حجت ­الاسلام جناب آقای دکتر حسن روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

خداوند منان را شاکریم که با عنایت الهی و در اثر کار و تلاش­های موثر، گسترده و کارآمد جنابعالی و همکاران محترمتان، اکثریت اعضاء پیشنهادی هیأت وزیران، اعتماد و همراهی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را کسب نمودند.

تلاش شما و همکارانتان شایسته تقدیر است که در چارچوب حقوق و مسئولیت­های قوای مجریه و مقننه و با تکیه بر تجارب و توانمندی­های خویش و سایر همکارانتان با ادبیات فاخر و در شأن مردم ایران طی روزهای اخیر به ویژه در جریان­ فعالیت­های چهار روزه بررسی برنامه­ها و رسیدگی به صلاحیت وزیران، امید و آرامش را در سطح افکار عمومی ارتقاء بخشیدید.

اکثریت نمایندگان محترم ملت نیز با درک صحیح شرایط دشوار کنونی کشور و ضرورت کمک به دولت، بالاترین نصاب رأی به وزیران را در مقایسه با دولت­های پیشین به وزیران دولت یازدهم دادند. بدیهی است چنانچه اهتمام و حمایت وکلای محترم مردم متوجه تمامی افراد پیشنهاد شده رئیس جمهوری بود امروز شاهد رضایت و شادی بیشتری در بین آحاد جامعه می­بودیم.

ضمن تبریک کسب این موفقیت­ ارزشمند به جنابعالی و ملت بزرگوارمان، حمایت و پشتیبانی از رئیس و اعضاء محترم کابینه دوره یازدهم را لازمه تأمین منافع ملی دانسته و از هیچ گونه اقدامی در این راه دریغ نخواهیم ورزید. امیدوارم با تکیه بر ظرفیت­های قانونی و استفاده از حسن روابط و تعامل سازنده با مسئولان بلند پایه کشور در تحقق مطالبات به حق مردم شریف ایران که تفکر اصلاح طلبی و اعتدال را برگزیدند، موفق و موید باشید. امیدوارم با تلاش و همت همه نیروهای دلسوز کشور، شاهد پیشرفت و اعتلای روزافزون میهن اسلامی ایران باشیم. انشاءالله.

محمدرضا عارف

کد خبر 227542
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز