همشهری آنلاین:جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز در سطحی از آمادگی قرار داریم که در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز دشمن حتی جرأت نگاه تهدیدآمیز به حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی سپاه، یادواره 56 شهید گرانقدر دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم بیدار و همیشه در صحنه، جمعی از خانواده های شهدا و مسئولان محلی در شهرستان فسا برگزار شد.

سردار علیرضا تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه در این مراسم با اشاره به نعمت بزرگ و بی بدیل ولایت فقیه و عزتمندی و آرامش و امنیت حاکم بر جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: حوادث و رخدادهای جهان مهر تأیید و امضای دیگری بر سند عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش ولایت فقیه است.

تنگسیری گفت: به تعبیری عنوان می‌شود که ماهی تا زمانی که در دریای نعمت غرق است، قدر آب را نمی‌داند تا این که لحظاتی اورا از آب جدا کنی و آنگاه است که متوجه نعمت بزرگی که از آن برخوردار است، خواهد شد.

وی افزود: رخدادهای جهان نشان می‌دهد که ما در پرتو ولایت فقیه و مجاهدت ایثارگران و خون شهیدان از چه عزت و اقتداری برخوردار هستیم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: شهادت در مکتب ما عین زندگی و اوج افتخار است. به تعبیر آیات وحی و کلام خدا،‌ کسانی که در راه خدا کشته می شوند، نمرده اند بلکه زنده‌اند و نزد پروردگار جهانیان روزی می‌خورند.

وی ادامه داد: برای کسی که در راه خدا مجاهدت می‌کند و تکلیف خود را انجام می‌دهد، شکست و بن بست و ناکامی معنا و مفهوم ندارد.

تنگسیری با اشاره به نقش سپاه در برقراری امنیت خلیج فارس و توان نیروی دریایی سپاه برای مقابله با تهدیدات دریایی،‌ خطاب به مردم و خانواده های شهدا،‌ گفت: امروز فرزندان شما در نیروی دریایی سپاه با عزت و اقتدار در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز حافظ ثبات و امنیت هستند و با توکل به خدا و در پرتو آمادگی های کسب شده، اجازه خودنمایی به دشمنان نداده و نخواهند داد.

وی افزود: ما به لطف خدا و به برکت خون شهدا و رهبری های داهیانه ولایت فقیه، در سطحی از آمادگی قرار داریم که در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز دشمن حتی جرأت نگاه تهدید آمیز به حریم مقدس جمهوری اسلامی را ندارد.

در پایان این مراسم با حضور سردار تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریای سپاه از خانواده‌های شهیدان حسین و جلیل اسلامی و رضا بدیعی به نمایندگی از سایر خانواده های شهدا، ‌تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 227663
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز