همشهری آنلاین: معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در جلسه علنی مجلس گفت: پرداخت یارانه نقدی تا زمانی که قانون هدفمندی اصلاح نشود، طبق روال جاری ادامه دارد.

محمدباقر نوبخت

به گزارش فارس، محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در جریان رسیدگی به کلیات کابینه دولت گفت: قانون هدفمندی یارانه‌ها تا مادامی که اصلاح نشود، مورد اجرا قرار می‌گیرد و پرداخت یارانه‌ها تا پایان مرحله اول همین‌طور و طبق روال جاری ادامه پیدا می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور افزود: البته در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها سعی بر این است که به سمت پرداخت بیشتر به اقشار آسیب‌پذیر بر اساس ماده 7 قانون هدفمندی یارانه‌ها حرکت شود.

نوبخت با اشاره به عملکرد سه دوازدهم و چهار دوازدهم قانون بودجه 92 گفت: تحقق درآمد بودجه بر اساس این عملکرد با آنچه که در قانون بود، فاصله دارد و اگر بتوان برای ماههای باقیمانده سال با جابجایی ارقام در صف بودجه آن را جبران کنیم، مزاحم مجلس نمی‌شویم و گرنه لایحه اصلاح قانون بودجه 92 را به مجلس ارائه می‌کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور تأکید کرد: دولت قصد دارد قبل از 15 آذر لایحه بودجه 93 را تقدیم مجلس کند.

وی همچنین در پاسخ به گفته برخی از نمایندگان که دولت قصد دارد، مشکلات اقتصادی را در 100روز حل کند، گفت: چنین مطلبی از سوی دولت اعلام نشده، بلکه گفته این هم برای صد روز و هم برای بقیه مدت برنامه داریم و در این صد روز مشکلات وضع موجود را بررسی می‌کنیم.

کد خبر 226707
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز