همشهری‌ آنلاین: یحیی گل‌محمدی با انتقاد از رفتار مدیران پرسپولیس با وی گفت آنها نه طلب من را می‌دهند و به پیام‌هایم جواب می‌دهند.

گل محمدی

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال نفت و راه‌آهن ابتدا با انتقاد از برگزاری نشست‌های خبری پیش از بازی اظهار کرد: از سازمان لیگ می‌خواهم نشست‌های پیش از بازی را لغو کند، چون وقتی به شهرستان‌ها می‌رویم، باید از زمان تمرین بگذریم و شرایط برایمان سخت می‌شود. از طرفی در این نشست‌ها فقط حرف‌های تکراری زده می‌شود و باید بگویم که بازی سختی داریم و تیم حریف باانگیزه است و از این جور حرف‌ها!

گل‌محمدی در عین حال در مورد مسابقه فردا (یکشنبه 20 مرداد ) اظهار کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. راه‌آهن با انگیزه می‌آید و تیم ما هم هفته‌ قبل از نظر تاکتیکی و داشتن انگیزه بالا عملکرد خوبی داشت و اگر همان انگیزه را مقابل راه‌آهن داشته باشیم، می‌توانیم بازی قابل‌قبولی را انجام دهیم. خوشبختانه هیچ بازیکن مصدوم و محرومی نداریم و همه بازیکنان سرحال هستند.

سرمربی نفت در پاسخ به این سوال که آیا زمانی هم که در پرسپولیس بود، در برگزاری نشست‌های خبری هم انتقاد می‌کرد، گفت: چند تیم مثل پرسپولیس، استقلال و سپاهان هستند که خبرها و حرف‌های زیادی دارند اما این شرایط برای سایر تیم‌ها وجود ندارد.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره وصول طلبش از این تیم گفت: متاسفانه هیچ پولی نگرفته‌ام و مسئولان این باشگاه هم هیچ تماسی با من نگرفته‌اند. از مسئولان پرسپولیس می‌خواهم به دوران گذشته برگشت داشته باشند و بسنجندند که چطور عمل کردم. شاید اگر من نبودم، آنها هم نبودند. این یک واقعیت است. حالا دیگر دلیل نمی‌شود که جواب تلفن و اس‌ام‌اس من را ندهند و از دست‌شان ناراحتم و امیدوارم که این قضیه به شکل مسالمت‌آمیز حل شود. منتظرم ببینم که به روی خودشان می‌آورند یا نه.

کد خبر 226412
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز