دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: هیات مدیره باشگاه نفت تهران در نشست یکشنبه شب خود درحالی یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب و جانشین منصور ابراهیم‌زاده کرد که داود مهابادی و افشین پیروانی دیگر گزینه‌های هدایت تیم فوتبال این باشگاه بودند.

گل‌محمدی

به گزارش مهر، روابط عمومی باشگاه نفت تهران خبر داد: نشست هیات مدیره باشگاه نفت تهران عصر روز یکشنبه برگزار شد که این نشست تا ساعت 23 ادامه داشت. در نهایت اعضای حاضر در نشست پس از بررسی شرایط 3 گزینه برای هدایت این تیم، یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در رقابتهای فصل آینده فوتبال ایران انتخاب کردند.

گل‌محمدی هم صبح امروز دوشنبه موافقت خود را برای هدایت تیم نفت اعلام کرد تا به مدت یک فصل هدایت این تیم را در رقابتهای لیگ برتر برعهده بگیرد. داوود مهابادی و افشین پیروانی دیگر گزینه‌های نفت تهران برای هدایت این تیم در لیگ سیزدهم بودند.

این مربی جانشین منصور ابراهیم‌زاده شد که به دلیل مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس و عدم تفاهم مالی با مسئولان باشگاه نفت، پس از رساندن این تیم به عنوان پنجم دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر، به همکاری‌اش در این تیم تهرانی پایان داده شد.

منصور ابراهیم‌زاده گزینه جانشینی یحیی گل‌محمدی در تیم پرسپولیس بود اما در نهایت به تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پیوست و گل‌محمدی هم جانشین این مربی در تیم نفت تهران شد.

تیم نفت در لیگ سیزدهم، چهارمین تجربه حضور خود در مسابقات لیگ برتر را تجربه می‌کند. این تیم در دهمین دوره لیگ برتر عنوان سیزدهم را بدست آورد و در لیگ‌های یازدهم و دوازدهم در هفته پایانی در رده پنجم قرار گرفت و در هر دو دوره در هفته پایانی شانس حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

کد خبر 215072
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز