گروه حوادث: اعضای باند سرقت پس از ربودن خودروهای مدل بالا در استان تهران، آنها را به مرزهای شرقی کشور برده و در آنجا به فروش می‌رساندند.

اعضای این باند 24 اردیبهشت‌ماه به یک نمایشگاه فروش خودرو در شهر جدید پردیس دستبرد زدند و 2 خودروی شاسی‌بلند پرادو و تویوتا به سرقت بردند. بعد از این سرقت شبانه، تحقیقات پلیس برای دستگیری آنها آغاز و مشخصات هر دو خودروی مسروقه به پلیس سراسر کشور مخابره شد. 5روز بعد، مأموران پلیس استان یزد هنگام گشتزنی در یکی از جاده‌های استان به‌خودروی پرادویی که با سرعت زیاد در حرکت بود مشکوک شدند و در بررسی شماره پلاک آن متوجه شدند که این خودرو از نمایشگاهی در استان تهران به سرقت رفته است. مأموران راننده را در جریان تعقیب و گریز خیابانی دستگیر کردند.

این مرد که ستار نام دارد در بازجویی‌ها گفت: خودرو را مردی به نام خالد به من داد. او خواسته بود که این خودرو را به استان‌های شرقی کشور منتقل کنم اما من قبل از انجام این کار دستگیر شدم. با شناسایی مخفیگاه خالد، 28ساله در کرج، مأموران راهی آنجا شدند و او را اواخر تیرماه دستگیر کردند. او در بازجویی‌ها به سرقت خودروهای مدل بالا در استان تهران اعتراف کرد و مدعی شد که سارق اصلی جوانی به نام یاسر است. سرهنگ مهدی نظری، رئیس پلیس آگاهی شهرستان پردیس با بیان این خبر گفت: مأموران در ادامه راهی مخفیگاه یاسر شدند اما وی بدون برجا گذاشتن ردی از خودش ناپدید شده بود.

به همین دلیل، قاضی پرونده مجوز انتشار عکس بدون پوشش چهره وی را در روزنامه‌ها صادر کرده و از کسانی که از مخفیگاه وی خبر دارند درخواست می‌شود اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 76237831- 021در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پردیس قرار دهند.

کد خبر 225860
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز