سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری مهندس شیمی بیکاری خبر داد که با یک قبضه اسلحه‌کمری از یک مطب چشم‌پزشکی سرقت کرده بود.

مهندس سارق

سرهنگ منصور خدادادی در گفت‌وگو با ایسنا،در تشریح خبر دستگیری سارق مسلح مطب چشم‌پزشکی، گفت: چندی پیش وقوع یک فقره سرقت‌مسلحانه از طریق مرجوعه قضایی برای رسیدگی به پلیس آگاهی فرماندهی غربی استان‌تهران ارجاع داده شد.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که سارق در حالی که کلاه‌گیسی به سر و ماسک تیره‌رنگی به صورت داشت، با در دست داشتن یک قبضه سلاح کلت کمری و یک قبضه قمه وارد یک مطب چشم‌پزشکی در شهر اندیشه شده و با ترساندن کارکنان و بیماران، سه دستگاه گوشی تلفن‌همراه و مقداری وجه‌نقد را به سرقت می‌برد.

وی با بیان اینکه متهم در حین خروج از مطب با یکی از افراد حاضر درگیر شده بود، گفت: متهم با قرار دادن اسلحه روی گردن این فرد اقدام به چکاندن ماشه کرده که خوشبختانه از اسلحه تیری شلیک نشد و سارق از محل متواری می‌شود.

خدادادی افزود: متهم پس از خروج از مطب سراسیمه وارد خیابان شده و در حالی که تلاش می‌کرد به سرعت از محل دور شود، توسط اهالی محل دستگیر و به پلیس تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که این متهم 34 ساله «مجید» نام دارد و اهل یکی از شهرستان‌های غرب کشور است، گفت: در بازجویی‌ها مشخص شد که این فرد فارغ‌التحصیل رشته مهندسی شیمی بوده و برای یافتن کار به شهرستان شهریار آمده است. این فرد در اظهارات خود به پلیس گفت که پس از چند روز تلاش بی‌نتیجه برای یافتن کار، قصد بازگشت به شهرستان خود را داشتند که به دلیل بی‌پولی تصمیم گرفتم با اسلحه‌ای که از قبل تهیه کرده‌ بودم، دست به سرقت بزنم.

وی افزود: متهم به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام‌قضایی قرار گرفت.

کد خبر 226852
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز