همشهری آنلاین: یکی از پزشکان معالج مهدی کریمیان مرگ مغزی این هافبک توانمند تراکتورسازی را تکذیب کرد.

کریمیان

به گزارش فارس، یکی از پزشکان معالج هافبک تراکتورسازی در مورد آخرین وضعیت کریمیان گفت: وضعیت هوشیاری این بازیکن نسبت به صبح امروز بهتر است و برخلاف زمان بستری که هیچگونه عکس‌العملی نداشت، اکنون به تحریکات پاسخ می‌دهد و درصد هوشیاری وی بالا آمده است.

وی با تکذیب مرگ مغزی این بازیکن اظهار داشت: هم اکنون که در حال صحبت با شما هستم وضعیت این بازیکن بهتر از گذشته شده و هوشیاری وی در حال پیشرفت است.

مهدی کریمیان بازیکن تیم تراکتورسازی بامداد امروز در تصادف شدید خودرویش با درخت مصدوم شده و به بیمارستان امام رضا انتقال داده شده است.

وی در حال حاضر در بخش ای سی یو این بیمارستان بستری است. خبرهای دیگر حاکی از تجمع هواداران باشگاه تراکتورسازی در درب این بیمارستان بوده است.

همین امر سبب ایجاد تدابیر امنیتی در این بیمارستان شده و حراست به شدت ورود به بیمارستان امام رضا(ع) را کنترل می‌کند.

در همین حال ایسنا نوشت: هافبک تراکتورسازی می‌گوید وضعیت کریمیان بهتر از چند ساعت گذشته شده است.

علی کریمی درباره آخرین شرایط مهدی کریمیان اظهار کرد: ما به همراه سایر بازیکنان به بیمارستان رفتیم و شرایط او را جویا شدیم. آن طور که به ما گفتند شرایطش خیلی بهتر از چند ساعت گذشته است.

وی ادامه داد: از همه مردم می‌خواهم که برای کریمیان دعا کنند که همین طور که تا الان روند بهبودی‌اش خوب بوده، هرچه زودتر سلامتی خود را به دست بیاورد. ما هم اینجا هستیم و منتظر خبرهای خوشحال کننده می‌مانیم.

کد خبر 225841
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز