چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: پرسپولیس با برتری ۲ بر صفر مقابل مس کرمان بر سکوی دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.

پرسپولیس مسکرمان

به گزارش تسنیم در آخرین دیدار هفته سوم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس و مس کرمان از ساعت 22:15 امروز (چهارشنبه 16 مرداد) در ورزشگاه آزادی و به قضاوت حسین زرگر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار پرسپولیس با 2 گل حریف خود را شکست داد.

بازی با حملات ابتدایی پرسپولیس آغاز شد و در مقابل مس کرمان نیز به اتکای انگیزه ادینیو حملاتی را روی دروازه پرسپولیس تدارک دید که این حملات منجر به فرصت جدی برای 2 تیم نشد.

در دقیقه 17 حسین ماهینی با خطا روی بازیکن مس کرمان از داور دیدار کارت زرد دریافت کرد و در دقیقه 34 میلاد جهانی جای خود را به بتریچ، بازیکن بوسنیایی داد. حملات پرسپولیس در لحظات پایانی نیمه نخست نیز بی‌نتیجه ماند تا این نیمه بدون حتی یک صحنه گل جدی با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

نیمه دوم هم با حملات پرسپولیس آغاز شد. در دقیقه 52 ضربه سر نوری به بیرون رفت و یک دقیقه بعد شهداد نژاد دروازه بان مس ارسال دهنوی را قبل از نشستن روی سر سیدصالحی مهار کرد. در ادامه دایی با فرستادن علی عسگر به جای رضایی به زمین برای افزایش سرعت بازی تیمش تلاش کرد. این تلاش در دقیقه 65 نتیجه داد، توپ ارسالی روی دروازه مس را شهدادنژاد به پشت محوطه جریمه فرستاد تا در آنجا پیام صادقیان فرصت را غنیمت بشمارد و برای پرسپولیس گلزنی کند.

بعد از گل پرسپولیس باز هم بازی دچار افت شد تا اینکه در دقیقه 75 پرسپولیس در سمت چپ دروازه مس صاحب ضربه ایستگاهی شد، این ضربه را حسین ماهینی بر روی دروازه ارسال کرد و ضربه سر قاسم دهنوی با اشتباه شهداد نژاد به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد. بعد از این گل شاگردان یاوری سراسیمه برای جبران نتیجه به دروازه پرسپولیس حمله کردند. در دقیقه 81 ضربه سر ادینیو به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت نیز اسلامی توپ را به بیرون زد. دقایقی بعد شوت ادینیو توسط نیلسون مهار شد. حملات 2 تیم در پایان بازی بی نتیجه ماند تا پرسپولیس با 2 گل حریف خود را شکست دهد.

با این نتیجه پرسپولیس 7 امتیازی شد و در شرایطی مشابه با سپاهان به دلیل گل زده کمتر در رده دوم جدول قرار گرفت.

کد خبر 226293
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز