جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفته دوم لیگ برتر سیزدهم با برگزاری سه دیدار به پایان رسید.

فجرسپاسی شیراز 0-  فولاد خوزستان 1

فجرسپاسی شیراز که هفته گذشته مغلوب نفت تهران شده بود، این هفته مهمان فولاد خوزستان بود و این دیدار در پایان نود دقیقه با برتری یک بر صفر فولاد به پایان رسید. تک گل این دیدار را فرزاد حاتمی در دقیقه 64 برای فولاد به ثمر رساند. ضمن آنکه علی محمدی و جابر انصاری از فجرسپاسی و مهرداد جماعتی از فولاد با کارت زرد داور روبه‌رو شدند.

نفت تهران 1- صبای قم 2

در دیگر دیدار این هفته هم نفت تهران میزبان صبای قم بود که در نهایت شاگردان محمد مایلی‌کهن با گل‌های عنایتی و فرید بهزادی کریمی در دقایق 38 و 53 برابر تک گل رضا نوروزی در دقیقه 25 برای نفت به برتری رسیدند. در این دیدار حسین ابراهیمی در دقیقه 43 با گرفتن کارت زرد دوم از میدان اخراج شد.

پرسپولیس 0 - ذوب آهن 0

شاگردان علی دایی دومین هفته از سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را در شرایطی با تساوی برابر ذوب آهن به پایان بردند که نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند.

در این دیدار برای پرسپولیس نیلسون، محسن بنگر، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، میثم حسینی، رضا حقیقی، قاسم دهنوی، محمد نوری، غلامرضا رضایی، هادی نوروزی و سید مهدی سیدصالحی به میدان رفتند و برای ذوب آهن نیز کاسپاروف، علیرضا محمد، محمد صلصالی، سپهر حیدری، مصطفی اکرامی، وحید علی‌آبادی، قاسم حدادی‌فر، محسن مسلمان، اسماعیل فرهادی، مهدی رجب‌زاده و میلاد زنیدپور در میدان حاضر شدند.

کد خبر 225588
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز