همشهری آنلاین: پلیس راه کشور محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در جاده‌های کشور را تا پایان روز جمعه ۱۱ مرداد اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور از سوی پلیس راه کشور به شرح زیر اعلام شد:

تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه الی ساعت 24 روز جمعه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

محدودیت در محور کرج- چالوس

الف- تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است.

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 الی 23 روز سه‌شنبه 8 مرداد از میدان امیر کبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

ج- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روز جمعه 11 مرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 الی 24 از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

محدودیت در محور هراز

الف- تردد کلیه تریلرها ازمحور هرازکماکان ممنوع است.

ب- تردد کلیه کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 23 روز پنجشنبه 10 مرداد و همچنین از ساعت 6 الی 23 روزهای سه شنبه و جمعه 8 و 11 مرداد از محور هراز ممنوع است.

محدودیت محور دماوند

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 23 روز های سه شنبه و جمعه 8 و 11 مرداد از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محدودیت محور زاهدان - زابل

تردد کلیه تریلرها و کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 الی ساعت 20 روزهای پنجشنبه و جمعه 10 و 11 از محور زاهدان- زابل و بالعکس ممنوع است.

به گزارش ایسنا، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 88255555 (ده خط) به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

کد خبر 225225
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز