همشهری آنلاین: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور محدودیت‌های تردد در جاده‌های کشور ویژه تعطیلات عید غدیر را اعلام کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی محدودیت‌ها تردد در جاده های کشور از یکم تا چهارم آبان را اعلام کرد.

بر این اساس تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه اول آبان تا ساعت 3 روز شنبه چهارم آبان از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه تا ساعت 3 روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت 16 روز جمعه تا ساعت 3 روز شنبه از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد کلیه تریلرها ازمحور هرازکماکان ممنوع است و تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع خواهد بود.

تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 13 روز جمعه تا ساعت 3 بامداد روز شنبه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 15 روز جمعه تا ساعت 3 بامداد روز شنبه از آب اسک تا رودهن بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 23 روز جمعه از محور رشت - قزوین و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 تا ساعت 20 روزهای چهارشنبه و جمعه از محور زاهدان - زابل و بالعکس ممنوع خواهد بود.

کد خبر 236121
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز