همشهری آنلاین: ستاد نماز جمعه تهران ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس ، اعلام کرد که احمدی نژاد سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این روز در تهران خواهد بود و آیت الله سید احمد خاتمی نیز نماز جمعه را اقامه خواهد کرد.

احمدی نژاد

به گزارش مهر، متن این اطلاعیه به این شرح است:

من از عموم مسلمان جهان و دولتهای اسلامی می خواهم که برای کوته کردن دست این غاصب و پشتیبان آن به هم بپیوندند و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و می تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد؛ به عنوان روز قدس انتخاب و طی مراسمی همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین اعلام نمایند. "امام خمینی(ره)"

ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی پس از خلق حماسه سیاسی و تحقق بیانات امام امت، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای "مدظله العالی"، اینک، در مرحله ای دیگر از آزمایش و در برهه ای که مستکبران جهان با فتنه انگیزی در کشورهای مسلمان خیال خام تضعیف اسلام عزیز را دارند؛ با حضور حماسی و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، در کنار هم، از هر قشر و هر صنفی با هر اندیشه ای و پس از آن شرکت در صفوف متحد میعادگاه نماز جمعه دانشگاه تهران، جهانیان را در حمایت از فلسطین و همه ی مظلومان جهان، انگشت حیرت به دهان خواهند گذاشت.

لذا، ضمن دعوت به حضور حماسی در این روز تاریخی، به اطلاع مردم متدین و مومن تهران بزرگ می رساند؛ نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته تهران در روز قدس حضرت آیت الله سید احمد خاتمی اقامه خواهد شد. سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه، رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد و به مناسبت روز جهانی قدس به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

کد خبر 224990
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز