همشهری آنلاین: مهدی خورشیدی داماد احمدی نژاد گفت: واقعا آقای احمدی‌نژاد نسبت به 84 خیلی شکسته شده است. آقای خاتمی هم همین‌طور بود من خیلی قبل‌تر و بعدها ایشان را دیدم خیلی شکسته شده بودند.‌

مهدی خورشیدی داماد احمدی نژاد گفتگویی با شرق کرده که بخش‌هایی از آن به نقل از خبر در زیر می‌آید: 

  • در سفرهای نیویورک کلا با ایشان نرفتم. سه‌سال ویزا صادر هم شد اما خودم نرفتم.دلیلی نمی‌دیدم. چون آدم در سفر کاری، جایی که می‌رود باید کمک کند و کاری انجام دهد. یکی، دو تا سفر با ایشان رفتم. البته به غیر از حج که زیارتی بود. یک‌بارش در چین -برای اجلاس جی‌8 بود.
  • الان منزل قبلی آقای احمدی نژادتبدیل به یک ساختمان چهار طبقه شده و‌ قرار است همه فرزندانشان با ایشان زندگی کنند. ما هم می‌رویم. چون همسر بنده تک‌دختر آقای احمدی‌نژاد است و همیشه دوست دارد که دخترشان همراهشان باشد. الان هم همگی در پاستور زندگی می‌کنیم.
  • از همراهی آقای احمدی نژاد با مشایی در روز ثبت نام خبر نداشتم. فکر نمی‌کردم که چنین اتفاقی بیفتد شنیده بودم از اطرافیان که آقای احمدی‌نژاد می‌خواهد همراه مشایی برود. اما چیزی از خودشان نپرسیدم و جدی نمی‌گرفتم. شاید اگر من بودم این کار را نمی‌کردم.
  • آقای احمدی‌نژاد اخلاق‌های خوبی دارند. مراقب بچه‌هایشان هستند. مسایل بیرون را در خانه نمی‌آورند. من آن زمان هم که در شورای مشاوران ایشان بودم ممکن بود به ایشان انتقاد داشته باشم ولی اینطور نبوده که این انتقادات را وارد روابط خانوادگی کنیم. بنده و ایشان همیشه در بیرون از خانه باهم بحث می‌کردیم و هیچ موقع در خانواده نیاوردیم. حتی در خانه ساعت‌ها می‌شد که کنار هم باشیم ولی حرفی از بحث‌هایمان نزدیم.
  • ‌آقای احمدی نژادبوتاکس نکرده چون بوتاکس بیشتر صورت را باز می‌کند. البته من کار پوست نکرده‌ام اما ایشان تا جایی که می‌دانم در سفرهای استانی زیر آفتاب و این‌طرف و آن‌طرف پوستشان خیلی اذیت شد یکسری کرم برای ایشان تجویز شد و خب خیلی بهتر شدند.
  • واقعا آقای احمدی‌نژاد نسبت به 84 خیلی شکسته شده است. آقای خاتمی هم همین‌طور بود من خیلی قبل‌تر و بعدها ایشان را دیدم خیلی شکسته شده بودند.‌
  • ایشان دفتری دارد و بعد از ریاست جمهوری قاعدتا فعالیت‌های سیاسی‌اش را ادامه می‌دهد. بعید می‌دانم ایشان حزب تشکیل دهد. تشکیلاتی است اما بعید است حزب بخواهد تشکیل دهد در روحیات ایشان هم نمی‌بینیم. تا الان هم نشنیده ام که برنامه خاصی داشته باشد.‌
  • من خاتمی را دوست دارم.آقای خاتمی بیشتر فرهنگی است، احمدی‌نژاد بیشتر سیاسی است. احمدی‌نژاد خیلی دوست دارد که کارها را سریع به پایان برساند. آقای خاتمی طمأنینه خاصی دارد. در کار اجرایی آقای احمدی‌نژاد خیلی قوی است اما آقای خاتمی تئوریک و فرهنگی است. به نظرم هردویشان در عمل به شعارهایشان موفق عمل کردند.
کد خبر 224446
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز