همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون عمران مجلس، در واکنش به کاهش تدریجی قیمت مسکن در چند هفته گذشته گفت: به نظر نمی‌رسد افت قیمت مسکن در آینده نیز ادامه یابد چراکه در هر شرایطی نوعی تورم پنهان در جامعه وجود دارد که باعث افزایش دوباره قیمت‌ها خواهد شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، افزود: مسکن جزء مقوله‌های اصلی اقتصاد کشور محسوب می‌شود، لذا هرگونه تغییر و تحول در بخش‌های مختلف اقتصادی، تاثیر بسزایی در کاهش و یا افزایش نرخ مسکن خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کاهش قیمت مسکن به هیچ عنوان در کوتاه مدت تداوم نخواهد یافت، تصریح کرد: در شرایط کنونی قیمت مسکن با شیب تندی کاهش یافته ولی به نظر می‌رسد بعد مدتی این کاهش قیمت‌ها متوقف شود.

هاشمی اظهار کرد: هرچند قیمت مسکن نسبت به ماه‌های گذشته با کاهش محسوسی مواجه شده، اما این قیمت‌ها جبران نرخ‌های نجومی گذشته را نخواهد کرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس، در مورد تداوم کاهش نرخ مسکن به خانه ملت گفت: به نظر نمی‌رسد افت قیمت مسکن در آینده نیز ادامه یابد چرا که در هر شرایطی نوعی تورم پنهان در جامعه وجود دارد که باعث افزایش دوباره قیمت‌ها خواهد شد.

کد خبر 224797
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز