همشهری آنلاین: موسسه معارف اسلامی امام رضا (ع) برای اولین بار برای نابینایان، کتابخانه گویا راه اندازی کرده و در بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، عرضه کرده است.

قرآن

به گزارش خبرگزاری مهر، مؤسسه معارف اسلامی امام رضا (ع) در پی چاپ و نشر نخستین نشریه قرآنی ویژه نابینایان با نام «سپیده آفرین» به دلیل استقبال بی نظیر مخاطبان و بهره مندی علاقمندان نابینا به مباحث معارفی و قرآن کریم، این مؤسسه با تشکیل کتابخانه گویا گام موثری در راه خدمت به کم بینایان برداشته است.

با توجه به آمار موجود یک میلیون نفر نابینا و کم بینا در کشور که همگی آنها از هوش و حافظه، بلوغ و استقامت برخوردارند و متأسفانه تاکنون کاری درزمینه های دینی و قرآنی برای آنان انجام نگرفته است و منابع دینی و قرآنی به خط بریل به صورت گویا و صوتی محدود و اندک است، این کتابخانه می توان گام کوچکی در پشتیبانی علمی و معنوی از این قشر از جامعه باشد.

این کتابخانه شامل کتاب های دینی و به صورت صوتی است که برای پیشرفت نابینایان و افزایش سطح تحصیلات و بهره مندی از کتاب های صوتی راه اندازی شده است.

رونمایی از کتاب«تجلی قرآن در نیایش معصومان»

بر اساس این گزارش، کتاب «تجلی قرآن در نیایش معصومان» نوشته «دکتر علی خیاط »استادیار دانشگاه علوم اسلامی رضوی شامگاه چهارشنبه دوم مردادماه در بخش دانشگاهی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن رونمایی شد.

این کتاب توسط انتشارات دانشگاه علوم اسلامی رضوی در تیراژ یک هزار جلد و به قیمت 15هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 224593
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز