همشهری آنلاین: مجمع عمومی خانه سینما ۶ مرداد در خانه سینما با حضور نمایندگان صنوف سینمایی برگزار می‌شود و این مجمع قطعا با حضور خبرنگاران خواهد بود.

صنوف سینمایی

به گزارش ایلنا، فرهاد توحیدی (رئیس هیات مدیره و سخنگوی خانه سینما) با تاکید مجدد بر برگزاری مجمع عمومی خانه سینما در ۶ مرداد گفت: این مجمع فقط با حضور ۲۹ صنف عضو خانه سینما برگزار می‌شود و هر صنف نیز می‌تواند دو نفر را به عنوان نماینده معرفی کند البته ما برای مشارکت و اجماع بیشتر قصد داریم تعداد افراد شرکت کننده را افزایش دهیم.

وی درباره سایر میهمانانی که در این برنامه حضور پیدا خواهند کرد، گفت: میهمانان ویژه‌ای در این مجمع عمومی از اهالی سینما و سایر افرار حضور پیدا خواهند کرد اما تاکنون درباره تعداد و کیفیت این میهمانان صحبت خاصی نشده است و هنوز دعوت نامه‌ای نیز ارسال نشده است.

توحیدی درباره حضور نماینده وزارت ارشاد در مجمع عمومی گفت: ‌ما از وزارت ارشاد دعوت کردیم تا در برگزاری این مجمع حضور داشته باشند البته آن‌ها روز گذشته اعلام کردند که نماینده ارشاد در این مجمع حضور پیدا نمی‌کند این تصمیم باعث می‌شود که ارشاد یک حق مسلم را از خود سلب کند.

وی درباره حضور خبرنگاران در این مجمع گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده این مجمع عمومی با حضور خبرنگاران برگزار می‌شود و حضور خبرنگاران و عکاسان بلامانع است.

توحیدی تاکید کرد: مجمع عمومی ساعت ۵، شش مرداد در محل خانه سینما برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن فقط بررسی اساسنامه مطرح شده در هیات ۷ نفره است.

 

کد خبر 223241
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز