سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲ - ۰۶:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون فعالیت‌های سازمان سینمایی گفت: صنوف تا پایان وقت اداری امروز (۱۸ تیرماه) برای ارائه مدارک به سازمان سینمایی و اقدام برای قانونی شدن مهلت دارند.

صنوف سینمایی

به گزارش فارس، مهدی عظیمی میرآبادی معاون فعالیت‌های سازمان سینمایی درباره تمدید مهلت قانونی شدن صنوف گفت: همیشه و در هر زمانی برای این که صنوف کارهای قانونی انجام دهند وزارت ارشاد آمادگی همکاری لازم با صنوف را دارد اما در ارتباط با نامه رئیس سازمان سینمایی و مهلتی که ایشان اعلام کردند 72 ساعت زمان تعیین شده است و با توجه به زمان انتشار و ابلاغ نامه تا پایان وقت اداری امروز (18 تیرماه) آخرین مهلت برای ارایه مدارک به سازمان سینمایی است.

وی درباره تمدید این مهلت توضیح داد: دوستان در این فرصت باقی مانده برای ثبت صنوف قانونی اقدام نمایند، تاکنون مهلت قانونی تمدید نشده است.

طبق بند 2- نامه رئیس سازمان سینمایی که در تاریخ 15 تیرماه منتشر شده است «کلیه صنوف عضو خانه سینما که تاکنون نسبت به انجام مراحل قانونی و ثبت خود اقدامی ننموده اند موظفند ظرف 72 ساعت پس از ابلاغ این نامه به سازمان سینمایی مراجعه، نسبت به معرفی اعضای شورای مرکزی و ارائه اسناد لازم اقدام نمایند و رسید دریافت دارند. اخذ رسید مجوز حضور و مشارکت در مجمع عمومی فوق العاده خواهد بود».

سه نفر از اعضای صنوف می‌توانند به عنوان هیئت موسس به سازمان سینمایی (اتاق 217) مراجعه کنند و درخواست ثبت قانونی شدن را ارایه دهند و اساسنامه نمونه را دریافت کرده و پس از تکمیل و ارائه آن از سازمان سینمایی رسید دریافت کنند.

 

کد خبر 222478
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز