همشهری آنلاین: شهردار تهران در پاسخ به این پرسش که در شهرداری تهران می‌مانید، گفت: خدمت همچنان ادامه دارد و بنده هرکجایی که باشم اهل کار و فعالیت هستم و محل خدمت برایم مهم نیست.

محمد باقر قالیباف

محمدباقرقالیباف در مراسم تکمیل عملیات نصب قطعات بتنی عرشه پل اصلی بزرگراه طبقاتی صدر اظهارداشت: امروز یکی از روزهای به یاد ماندنی و خوشحال کننده است و شاید هیچ‌کس به اندازه افرادی که در این پروژه مجاهدت کرده‌اند از اهمیت کار انجام شده مطلع نباشند.

وی ادامه داد: ما در مجموعه مدیریت شهری به یک موضوع همیشه تأکید داشته‌ایم و آن نیز این است که در کار باید با روحیه و فرهنگ جهادی اقدام کنیم.

قالیباف تاکید کرد: روحیه جهادی یعنی اینکه هرکجا که نیاز بود بدون حاشیه در متن حضور داشته باشیم و در زمان جبهه نیز این روحیه حکم‌فرما بود و افرادی که به جبهه می‌رفتند هیچ‌وقت نمی‌گفتند که ما درس و یا زندگی داریم و به تکلیف خود عمل کردند.

شهردار تهران گفت: اگر جنگ تمام شده ولی دفاع و مجاهدت همچنان باقی است و امروز عرصه مجاهدت در ساخت پروژه‌های عمرانی و خدمت به مردم است.

وی گفت: بعضی وقت‌ها آنقدر آمد و رفت‌ها سریع شده است که مردم حتی خبردار نمی‌شوند. اگر کسی بر مسندی می‌آید باید مورد انتقاد منصفانه قرار بگیرد و از خرد جمعی استفاده کند.

شهردار تهران تاکید کرد: بعضی از حرف‌ها ریشه در حسادت دارد که نباید به آنها توجه کرد و حتی پاسخ آنها را داد در غیر اینصورت هیچ وقتی برای خدمت به مردم نمی‌ماند.

وی درباره احداث پل صدر بیان داشت: این پل را روحیه جهادی و در کنار آن جوانان و دانشمندان مو سپید کشور ساخته‌اند.

شهردار تهران بیان داشت: دانشجویان نیز می‌توانند ده‌ها و صدها کار تحقیقاتی در این پل انجام دهند و شهرداری نیز از این اقدامات حمایت می‌کند.

قالیباف تأکید کرد: از مردم این منطقه بابت مزاحمت‌هایی که ساخت تونل صدر ایجاد کرده عذرخواهی می‌کنیم و مطمئناً این مردم نیز می‌دانند که این فعالیت‌ها و اقدامات تنها برای رفاه بیشتر خودشان است.

در ادامه این مراسم محمدباقر قالیباف در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه صدر بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

قالیباف با اشاره به اینکه از متخصصان خارجی نیز در احداث این پل استفاده شده است، گفت: در احداث پل صدر 3400 قطعه این پل را به هم متصل کرده‌اند و هیچ‌کدام از قطعات به شکل پیش‌ساخته و متصل شده به یکدیگر نبوده است.

قالیباف در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا در شهرداری تهران می‌مانید، گفت: خدمت همچنان ادامه دارد و بنده هرکجایی که باشم اهل کار و فعالیت هستم و محل خدمت برایم مهم نیست.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه ترکیب جدید اعضای شورای شهر را چطور برداشت می‌کنید، گفت: با توجه به اینکه در شورای شهر طیف‌های مختلف سیاسی حضور دارند ولی شورا و شهرداری جای نگاه‌های حزبی و سیاسی نیست و مطمئناً تمام اعضاء می‌دانند که خدمت به شهر اساس کار است.

قالیباف ادامه داد: هیچگونه جای نگرانی درخصوص شورای منتخب نیست و با توجه به افزایش تعداد شوراهای شهر تهران به 31 نفر، مطمئناً بهتر می‌توانند به مردم و شهر خدمت کنند.

کد خبر 222312
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز