همشهری آنلاین: عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت که به احتمال زیاد قالیباف در شهرداری تهران می‌ماند.

فارس نوشت: علیرضا دبیر در خصوص شهردار آینده تهران گفت: تا اواخر شهریور شهردار جدید تهران مشخص خواهد شد.

وی با تأکید بر این موضوع که از 12 شهریور شورای چهارم فعالیت خود را آغاز می‌کند، گفت: ابتدا باید رئیس، نایب رئیس و منشی‌های شوراهای شهر مشخص شود و همچنین کمیسیون‌ها تشکیل و سپس شهردار تهران را مشخص کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه چند گزینه را برای شهرداری تهران بررسی خواهیم کرد، گفت: بدون تعارف مطالبه عمومی مردم این است که محمدباقر قالیباف دوباره شهردار تهران شود و اولویت با دکتر قالیباف است.

وی به نظرسنجی‌های انجام شده در تهران اشاره کرد و گفت: بیش از 78 درصد شهروندان می‌خواهند که قالیباف شهردار شود ما نیز نماینده مردم هستیم و باید به خواسته مردم پاسخ دهیم.

دبیر همچنین به نظرسنجی‌ دیگری که در تهران انجام شده اشاره کرد و گفت: 94 تا 95 درصد مردم آلودگی هوا را یکی از مشکلات اساسی عنوان کرده و همچنین ترافیک به عنوان مشکل دوم شهر تهران است و همچنین شهروندان خواسته‌اند که میزان فضای سبز بیشتر شود.

وی گفت: به احتمال زیاد محمدباقر قالیباف شهردار تهران خواهد ماند.

وی در پاسخ به این پرسش که قالیباف قبول می‌کند که دوباره در شهرداری بماند، گفت: در صورتی که تکلیف شود وی در شهرداری خواهد ماند.

دبیر در پاسخ به این پرسش که در دیداری که اعضای شورای شهر با محمدرضا عارف داشتند چه گذشت؟ گفت: در این دیدار بنده شرکت کرده بودم و اصلاح طلبانی که در شورا رأی آورده بودند حضور داشتند.

منتخب مردم در چهارمین دوره شورای شهر ادامه داد: بالاخره وقتی دعوت می‌کنند وظیفه‌ است که حضور داشته باشیم، آقای عارف می‌خواستند به اعضای فعلی شورا خسته نباشید گفته و از نقطه نظرات آنها استفاده کند.

کد خبر 220673
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز