همشهری آنلاین: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب مستعد ایجاد جریان جدیدی به نام اعتدال در کشور است٬ گفت: تا زمانی که روحانی بر مدار قانون حرکت کند اصولگرایان از وی حمایت می‌کنند.

جواد جهانگیرزاده با انتقاد از تغییر مواضع برخی اصولگرایان پس از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و گرایش به سمت اصلاح طلبی گفت: منتسب کردن آرای رئیس جمهور منتخب به جریان اصولگرایی بیشتر شبیه یک شوخی است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خانه ملت، با بیان اینکه روحانی مستعد ایجاد جریان جدیدی به نام اعتدال در کشور است، تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب هیچ گاه شعار اصلاح طلبی نداده، هرگز هم نگفته به جریان اصولگرایی تعلق دارد او می تواند جریان جدیدی در کشور به نام اعتدال ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه جریان اصولگرایی جریان ریشه داری است که خدمات شایانی به نظام داشته، افزود: جریان اصولگرایی اگر تاکید به همکاری با دولت یازدهم دارد به دلیل وظیفه دشواری است که بر دوش رئیس قوه مجریه است.

جهانگیرزاده، تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب تا زمانی که بر مدار مبانی انقلاب، اطاعت از رهبری و تبعیت از قانون حرکت کند اصولگرایان از وی حمایت می کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه چرخش آشکار اصولگرایان به سمت روحانی، آنها را در مظان اصلاح طلبی قرار می دهد، گفت: منتسب کردن روحانی به جریان اصولگرایی رفتار مطلوب سیاسی نیست و باید تمامی معتدلان جریان‌های سیاسی در کشور به رئیس جمهور منتخب کمک کنند تا از این مسئولیت سختی که بر دوش وی است موفق بیرون بیایند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به اینکه ممکن است تغییر مواضع برخی اصولگرایان برای دریافت مسئولیت در دولت آینده باشد، بیان کرد: رئیس جمهور منتخب باید هوشیار باشد و مناصب دولتی را به افرادی بدهد که فرا جناحی عمل می کنند و برای گذار از پیچ مشکلات وی را یاری کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تغییر مواضع از افراد اصولگرا قابل پذیرش نیست، تصریح کرد: اگر فردی از خانواده اصولگرایی دچار تغییرات در رفتار شود این امر بیشتر سیاسی است و بنیادین نیست مگر اینکه از لحاظ معرفتی به این نتیجه رسیده باشد که تاکنون در مواضعش اشتباهاتی وجود داشته است.

کد خبر 221561
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز