همشهری آنلاین: رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: اصلا در فوتبال ما هیئت مدیره و کمیته فنی وجود ندارد و این مسائل یعنی کشک.

علی پروین که در این چند روز بابت برکناری محمد رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس سکوت کرده بود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: واقعا برای این فوتبال متأسفم، هیچ وقت اجازه ندادند فوتبالی‌ها تصمیم بگیرند. یکی از دلایلی که باعث شد من در ابتدای راه قبول کنم که به پرسپولیس بیایم فقط به خاطر مردم و پیشکسوتان بود تا این تیم به دست افرادی که نمی‌دانند فوتبال چیست نیفتد.

وی افزود: هر موقع من اسم کشک را آوردم همه خندیدند ولی الان خودتان ببینید کمیته فنی و هیئت مدیره یعنی کشک مخصوصا در پرسپولیس. آقایان خودشان می‌دوزند، می‌بافند و هر فردی را که دوست دارند انتصاب و برکنار می‌کنند، در خصوص کنار گذاشتن رویانیان که معاونین محترم وزیر هر روز برای اینکه در تریبون‌ها اسم‌شان باشد هیئت مدیره تصمیم گرفته می خواهم این را بگویم که بگویند معاون وزارت ورزش چه کاره است که می‌گوید رفتن رویانیان قطعی شده و با کامبوزیا در حال مذاکره هستیم؟

پروین ادامه داد: این چه فوتبالی است که یک مدیر ساعت 11 در جلسه‌‌ای در وزارت ورزش شرکت می‌کند و ساعت 12 به او نامه‌ای می‌دهند و می‌گویند باید از پرسپولیس بروی چون ما یک نفر را انتخاب کرده‌ایم، واقعا باید در این فوتبال و هیئت مدیره را بست. البته سؤال من اینجاست آقای حمید سجادی، قهرمان ملی، شما چه کاره هستید که به اعضای هیئت مدیره زنگ می‌زنید و می‌گویید آقایی را که از شطرنج آمده حمایت کنند. این آقا هنوز نیامده جو او را گرفته و هنوز هم هیچ چیز نشده مصاحبه می‌کند و از مسائل مالی پرسپولیس حرف می‌زند، آقایان شما باید بروید و امثال محمد دادکان، فائقی و هاشمی طبا را به این ورزش بیاورید تا نتایج مقطعی تبدیل به نتایج همیشگی شود.

پروین یادآور شد: آقای عباسی و آقای سجادی شما باید زودتر از رویانیان بروید. رویانیان باید بماند و با حمایت پیشکسوتان و هواداران کارش را بکند. شما در این دقایق آخر مسئولیتتان حق ندارید برای پرسپولیس تعیین تکلیف کنید پس همه چیز را به منتخب مردم و دولت آینده بسپارید.

وی افزود: چندی پیش نامه‌ای به احمدی‌نژاد دادیم و از همه چیز او را باخبر کردیم، به او گفتیم به کمک رویانیان چند مدیر اقتصادی می‌خواهیم پرسپولیس را نگه داریم و این تیم را دست مردم و پیشکسوتان بدهیم تا پای بیگانه‌ها به این تیم باز نشود اما متأسفانه دیدیم هیچ خبری نیست و آقای وزیر و معاونش دنبال آوردن آدم‌های خودشان هستند.

رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: این حرف‌های من حرف‌های برخی از پیشکسوتان پرسپولیس هم هست، آقایان ما و رویانیان نمی‌رویم و این شما هستید که باید دست از سر این تیم بردارید. علی دایی با هزار دردسر راه‌آهن را کنار گذاشت و به خاطر پرسپولیس به این تیم آمد اما امروز دیدید که در برنامه ورزش و مردم چه حرفی زد. ما نه به جلسه هیئت مدیره می‌رویم نه جلسه پیشکسوتان با وزیر.

پروین خاطر نشان کرد: آقایان دوست دارند همیشه ما به هیئت مدیره برویم، چای و شیرینی بخوریم، بخندیم و بعد بیاییم مقابل دوربین‌ها بگوییم همه چیز آرام و خوب است، دست مسئولان درد نکند. بروید دنبال کارتان، ما آدم این کارها نیستیم و خودمان راه و چاه را بلدیم، من باز هم تکرار می‌کنم لطفا سریع‌تر دست از سر این وزارت ورزش و جوانان و پرسپولیس بردارید و به جای اضافه کردن آدم‌هایتان به فکر رفتن باشید تا نفرات جدید بیایند. این حرف‌های من به خاطر این است که شما بدانید ما مترسک نیستیم و کار خودمان را بلدیم، برخی اوقات خبرنگاران از من انتقاد می‌کنند که چرا از مقابل دوربین‌ها فرار می‌کنی و یا چرا احترام به دوربین‌ها نمی‌‌گذاری چون دروغ بلد نیستم بگویم کمتر مصاحبه می‌کنم و به خاطر همین هر وقت که دیدم باید مسائل غیرواقعی مطرح شود گفتم یا علی من نیستم و بهتر است حرف نزنم.

وی در پایان یادآور شد: به نظرم حمایت هواداران و پیشکسوتان در چند روز قبل خیلی از مسائل را ثابت کرد. رویانیان می‌ماند و با قدرت کارش را می‌کند و امیدواریم این آقای جدید که عضو هیئت مدیره هم که شده برود دنبال رشته ورزشی خودش تا کار دست کاردان‌ها باشد. این پرسپولیس هم مال هواداران و پیشکسوتان است و قطعا خیلی‌ها سعی می‌کنند تا قبل از رفتنشان این اتفاق نیفتد و این تیم را به آدم‌های خودشان بدهند اما کور خوانده‌اند و مطمئن باشید حتما مسئولان به این موضوع رسیدگی می‌کنند اما خدا آن روز را نیاورد که تغییراتی به میل خودشان انجام دهند و پرسپولیس نتیجه نگیرد آن وقت باید بدجوری جواب بدهند.

کد خبر 220691
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز