همشهری آنلاین: وزیر ورزش و جوانان از معاون ورزش این وزارتخانه خواست با بررسی و ارزیابی کارشناسانه افراد واجد شرایط را برای حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب کند.

محمد عباسی

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در نامه محمد عباسی به حمید سجادی آمده است:

چون در جلسه موضوع اتمام ماموریت آقای رویانیان از ستاد مشترک نیروهای مسلح که در چند ماه گذشته طی استعفای رسمی توسط خود ایشان مطرح شد، با تشکر از تلاش و دلسوزی انجام شده در مدیریت باشگاه قرار شد بدون توجه به جوسازی های کاذبی که به قصد ایجاد التهاب در علاقه مندان ایجاد می‌شود با همکاری آقای رویانیان که در حال حاضر مسولیت اداره و انسجام باشگاه را برعهده دارد، موضوع را بررسی و ارزیابی لازم جهت معرفی افراد واجد شرایط انجام گیرد تا هیات مدیره باشگاه با کارشناسی و شناخت لازم تصمیم گیری ‌کند.

لازم به یادآوری است که اینجانب ضمن حمایت و تلاش برای توفیق همه باشگاه‌های ورزشی، همواره آرزو داشته‌ام که دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال به عنوان الگوهای ارزشمند فوتبال کشور از درخشش لازم حرفه ای، فرهنگی و ایمانی برخوردار شوند.

دراین راستا تاکید نموده ام در کمک به این دو باشگاه دریغ نشود و اساسا رشد باشگاه های ورزشی به عنوان رویکرد دنبال شود. لذا، ضمن اینکه با جدیت پیگیری نمایید، باید تصمیمات سریعتر و از منطق و کارشناسی لازم برخوردار بوده و اینجانب را از نتایج اقدامات مطلع کنید.

کد خبر 220849
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز