همشهری آنلاین: معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت با بیان اینکه حدود پنج هزار بازرس در کشور فعالند، گفت: در ماه مبارک رمضان، از توان 20 هزار بازرس غیرمحسوس استفاده می شود.

بازار

فراهانی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: در طرح ضیافت که از دهم تیر ماه آغاز می شود، 400 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، کالاهای اساسی از جمله روغن، شکر، مواد پروتئینی و مایحتاج عمومی را عرضه می کنند.

وی گفت: برخی از انجمن ها نیز اعلام آمادگی کردند در این نمایشگاه کالاهای مورد نیاز از جمله خرما عرضه کنند.

فراهانی افزود: بسته های نظارتی و بازرسی به استان های مختلف اعلام شده است و با افراد متخلفی که در بازار ماه مبارک رمضان اخلال ایجاد کنند با جدیت برخورد می شود.

وی با بیان اینکه گشت های سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی تشدید شده است، گفت: بازرسان علاوه بر پایش نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا، محل های فروش کالای اساسی، سردخانه ها و انبارها را نیز رصد خواهند کرد.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت در خصوص قیمت مرغ نیز افزود: تعدادی افراد سودجو و فرصت طلب با افزایش غیرمنطقی قیمت مرغ قصد اخلال در این بازار را داشتند که با ورود به موقع و توزیع مرغ، شاهد کاهش 11 درصدی قیمت مرغ در کشور هستیم.

فراهانی گفت: قیمت مرغ امروز روند کاهشی دارد و پیش بینی می شود در روزهای آینده به حدود 5600 تا 5700 در تهران برسد و با توجه به ذخیره سازی مناسب آن، احتمال کاهش بیشتر قیمت نیز می رود.

کد خبر 220351
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز