همشهری آنلاین: فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از ۱.۵ تن تریاک در مرزهای جنوبی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، غلام‌نبی کوهکن در این باره اظهار کرد: مرزداران این فرماندهی مستقر در گردان عملیاتی سیرکان با اقدامات دقیق اطلاعاتی و بهره‌گیری از منابع خبری، از قصد یک باند مواد مخدر برای انتقال محموله خود به داخل از کشور آگاه شدند و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل در منطقه شناسایی شده حضور یافته و با هوشیاری کامل به پوشش نوار مرزی پرداختند.

وی افزود: با مکان‌یابی دقیق مرزداران موفق شدند یک دستگاه خودرو تویوتا را که بدون توجه به علائم هشدار دهنده حریم امنیتی قصد ورود به داخل کشور را داشت مشاهده کنند و بلافاصله وارد عمل شوند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان بیان کرد: سرانجام قاچاقچیان که در برابر اقدام سریع مرزداران ناکام مانده بودند با برجای گذاشتن محموله خود مجبور به عقب‌نشینی به عمق خاک کشور پاکستان شدند.

کوهکن از همکاری خوب و مؤثر مرزنشینان قدردانی کرد و گفت: در پایان این عملیات موفقیت‌آمیز، تیم‌های پاکسازی وارد عمل شده و ضمن واپایش کامل منطقه موفق شدند در بازرسی از خودروی بر جای مانده از قاچاقچیان، مقدار یک تن و 600 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

کد خبر 219510
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز