سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۴:۳۷
۰ نفر

داریوش مهرجویی گفت: فیلم «چه خوبه که برگشتی» همه‌ تناقضات و پارادوکس‌ها که انسان، ناگزیر با آنها ستیز می‌کند را نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا این کارگردان سینما که شامگاه 26خرداد‌ماه در اکران خصوصی فیلمش در برج میلاد خطاب به مخاطبان فیلمش سخن می‌گفت، ادامه داد: خوشحالم که شما با توجه به مشکلات ترافیک آمدید. امید دارم از این فیلم که بیانگر بعد روانشناختی انسان ایرانی است، لذت ببرید. او ادامه داد: در این فیلم مسئله شطرنج که در واقعیت رابطه‌ها هم وجود دارد یعنی جدال شطرنجی بین دوست‌ها، نشان داده می‌شود، مثل برخی دوستی‌های دیرینه که به دشمنی تبدیل شده است. مهرجویی گفت: چه خوبه که برگشتی برگردانی از روحیه‌ای کلی است که در همه ما وجود دارد. روحیه‌ای که فکر می‌کنیم، خودمان از همه بهتر می‌فهمیم و با هیچ‌کس حاضر نیستیم که متحد شویم.

رضا عطاران در سخنان کوتاهی با اظهار خرسندی از حضورش در برنامه نمایش فیلم چه خوبه که برگشتی گفت: یکی از آرزوهای دیرینه‌ام بود که با داریوش مهرجویی کار کنم. او یادآور شد: در فیلم «آقای 7‌رنگ» به حسن پورشیرازی گفتم که مرا به آقای مهرجویی معرفی کن، به هرحال خدا لطف کرد که من به آرزوی دیرینه‌ام رسیدم و با آقای مهرجویی همکاری کردم. عطاران در بخش پایانی سخنانش گفت: آرزوهای دیگری هم دارم اما چون فرصت کم است، نمی‌توانم بگویم.

کد خبر 219354

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز