شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۴:۴۷
۰ نفر

فروش فیلم «چه خوبه که برگشتی» در کل کشور به حدودنیم میلیارد تومان رسید.

 علی سرتیپی، مدیرعامل مؤسسه فیلمیران که پخش فیلم سینمایی چه خوبه که برگشتی را برعهده دارد، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ آخرین رقم فروش این فیلم اظهار کرد: آخرین فیلم مهرجویی روز چهارشنبه در تهران 18میلیون تومان‌ و روز پنجشنبه 38میلیون تومان فروش کرد که با این حساب، فروش کلی چه خوبه که برگشتی در 22 سینمای تهران به 300میلیون تومان رسیده است. او ادامه داد: در شهرستان‌ها نیز این فیلم در حدود 15 شهر اکران می‌شود و فروش کلی آن تا‌کنون به 175میلیون تومان رسیده است. بنابراین می‌توان گفت فروش کلی چه خوبه که برگشتی به 475میلیون تومان رسیده است.

تلفن همراه رئیس‌جمهور 430میلیون تومان فروخت

فروش فیلم سینمایی «تلفن همراه رئیس‌جمهور» به 430میلیون تومان رسید و «بی‌تابی بیتا» نیز از چهارشنبه (22 خرداد) اکران خود را آغاز کرده است. حبیب اسماعیلی، مدیرعامل مؤسسه فیلمسازان که پخش این دو فیلم را برعهده دارد، در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین آمار فروش فیلم‌هایش بیان کرد: تلفن همراه رئیس‌جمهور تا پنجشنبه‌شب (23 خرداد) به فروش 430 میلیون تومان در تهران و شهرستان‌ها رسیده است. البته اکران این فیلم در سینماهای کشور همچنان ادامه دارد.

وی درباره فروش بی‌تابی بیتا که از 2روز قبل اکران خود را آغاز کرده نیز گفت: بی‌تابی بیتا شروع خوبی داشته و در نیمروز چهارشنبه (22خرداد) تنها در تهران 5میلیون تومان فروخت. فعلا این فیلم 18سینما در تهران دارد و در میان سینماهای شهرستانی نیز مشهد و اصفهان آن را اکران کرده‌اند. این پخش‌کننده خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه موضوع بی‌تابی‌بیتا موضوع روز جامعه است، فکر می‌کنم جوانان ارتباط خوبی با آن برقرار کنند و بعد از انتخابات فروش فیلم قابل‌توجه باشد.

کد خبر 218867

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز