مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار تهران در بازدید از پروژه صدر با بیان این که 10 کیلومتر از پل 11 کیلومتری صدر به اتمام رسیده است، گفت: بر اساس قولی که داده بودیم، مردادماه پروژه بزرگراه صدر به پایان می رسد و با تمام ظرفیت از این بزرگراه استفاده خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، محمدباقر قالیباف پیش از ظهر امروز طی بازدید از پروژه بزرگراه طبقاتی صدر با بیان این مطلب اظهار داشت: کار سیستمی دنبال می شود و خوشبختانه و طبق روال پیش رفته و امروز اگر موضوعی باشد که باید پیگیری کنم، حتما پیگیری خواهم کرد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری که پرسید از کی شروع به کار کردید، گفت: از روز شنبه. قالیباف افزود: بر اساس قولی که داده بودیم مردادماه پروژه بزرگراه صدر به پایان می رسانیم.

شهردار تهران در ادامه گفت: پروژه پل صدر 11 کیلومتر است که یک کیلومتر از آن و بخشی از کارهای نهایی مانند تجهیزات، روشنایی، امکانات و ... باقی مانده که امیدواریم در مرداد ماه پروژه را تمام کنیم.

فالیباف با بیان این که روند کار طبق زمان بندی بوده است اظهار کرد: به طور حتم وقتی مردم از اینجا عبور می کنند، مشاهده خواهند کرد که کار با حداکثر ظرفیت خود در حال پیشروی است.

قالیباف در پاسخ به پرسش خبرنگاری که پرسید این شائبه پیش آمده، که نکند پس از انتخابات وقفه ای در انجام کارها پیش بیاید و آیا روند کار مانند سابق پرشتاب خواهد بود، گفت: آیا شما غیر از این انتظار دارید؟ کارها طبق روال پیش می رود و در این 20 روزی که من نبودم، دوستان با جدیت کار را دنبال کردند و چون کار سیستمی پیش می رود، هیچ خللی وارد نمی شود.

کد خبر 219273
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز