یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس سازمان صداوسیما در پیامی به آقای روحانی ، انتخاب وی را به عنوان رئیس جمهور تبریک گفت.

ضرغامی

به گزارش واحد مرکزی خبر، متن پیام آقای ضرغامی به این شرح است:

جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی

با سلام؛

با عنایت الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری به حماسه سیاسی غرور آفرین و دشمن شکن تبدیل شد؛ حماسه ای که با حضور پرشور و پرشمار مردم در اطراف و اکناف این کشور الهی رقم خورد و به جهان و جهانیان نشان داد که مردم سالاری حقیقی را از مردم سالاری دینی برآمده از انقلاب اسلامی ایران الهام بگیرند چرا که حماسه سیاسی24 خرداد 92 همچون انتخابات های گذشته نشان داد که تداول قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس خواست مردم و به نحوی دموکراتیک میان جریان های سیاسی کشور جریان دارد.

در این میان رسانه ملی تلاش کرد با به کارگیری جمیع ظرفیت های خود بسترساز این حماسه شود. ما تلاش کردیم با طراحی ظروف مناسب تبلیغی و نوآوری در روش مناظره های رسانه ای که بی تردید به الگویی ماندگار در این زمینه تبدیل شد، راوی صادق و صریحی برای بیان آرا و نظریات نامزدهای محترم و مقایسه میان آنها باشیم.

در این تلاش ملی اهدافی نظیر اعمال عدالت رسانه ای، زمینه سازی برای گسترش ظرفیت سیاسی جامعه و رعایت اخلاق اسلامی درتبلیغات،‌ ایجاد آرامش در فضای تبلیغات انتخاباتی و رفع نیاز نامزدها به تبلیغات پرهزینه ، به صورت مجدانه مطمح نظر و عمل قرار گرفت.

بی تردید بلندنظری و نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب در پاسداری از آزاد اندیشی و پای بند نمودن رسانه ملی به رعایت عدالت و انصاف در برنامه های تبلیغی مهمترین مشوق و مایه قوت قلب ما در این مسیر بود.

اینک ضمن تبریک به جنابعالی به عنوان شخصیتی برخوردار از سوابق روشن و افتخارآمیز انقلابی و اسلامی و نیز به عنوان نامزد منتخب ملت که عهده دار مسئولیت سنگین ریاست جمهوری دوره یازدهم شده اید، ‌آمادگی رسانه ملی را برای همکاری با رئیس جمهور منتخب ملت و کمک به دولت جدید در تحقق مطالبات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی و رفاه آنان اعلام می داریم.

مزید توفیق جنابعالی در خدمت به ملت نجیب و حماسه ساز ایران اسلامی را از خداوند متعال مسئلت داریم.

سید عزت الله ضرغامی

رئیس سازمان صدا و سیما

کد خبر 219090
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز