شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۶
۰ نفر

گروه اجتماعی: در ماه‌های پایانی عمر دولت دهم بسیاری از حامیان دولت لب به انتقاد گشوده‌اند، برای مثال فردی که تا دیروز یکی از حامیان وزیر آموزش و پرورش بوده اکنون در کسوت منتقدان است، زیرا یکی از 8کاندیدای ریاست جمهوری است.

این کاندیدا که مؤسس چند مدرسه غیردولتی است، اکنون نگران نظام آموزش و پرورش کشور شده و به رئیس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی مأموریت داده بسته‌ای آماده کند تا هر کاندیدایی که رئیس‌جمهور شد با به‌کارگیری آن بتواند وضعیت آموزش و پرورش را سروسامان بخشد. حجت‌الاسلام علی ذوعلم، درباره این بسته گفت: برخی از مصوبات اخیر شورای‌عالی نظام تعلیم و تربیت را تضعیف می‌کند و می‌توان با اصلاح برخی از این مصوبات و برنامه‌ها، آموزش و پرورش را در مسیر جدید به سمت و سوی بهتری هدایت کرد.

وی در پاسخ به پرسش همشهری مبنی بر اینکه چرا نامزدی که به شما سفارش تهیه این بسته پیشنهادی را داده در زمان تصویب برخی طرح‌ها سکوت اختیار کرد، گفت: وی تذکراتی در این‌باره داده ولی نجابت و حیای ایشان مانع از رسانه‌ای‌شدن آنها شده است.وی در پاسخ به اینکه چرا این نامزد در قبال تشکیل جلسات شورای‌عالی‌ با وجود منقضی‌شدن مدت عضویت بسیاری از اعضایی که حق رأی داشتند سکوت کرد، گفت: ایشان همان موقع تذکر جدی دادند.

کد خبر 217828
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز