دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۵۳
۰ نفر

اردبیل: معاون اول رئیس‌جمهور به‌همراه علی نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح چند پروژه ازجمله مسکن مهر شهرستان نمین سفری نیمروزی به استان اردبیل داشت که این سفر با حاشیه‌هایی همراه شد.

 در افتتاح نمادین یکی از واحدهای پروژه مسکن مهر نمین به ابعاد کوچک و حدود 60 تا 70متر‌مربعی ازدحام میهمانان داخل قسمت پذیرایی این واحد مسکونی به حدی بود که امکان نشستن روی زمین وجود نداشت. به گزارش فارس، معاون اول رئیس‌جمهور هم گرم سخنرانی بود که یکباره شیر آب آشپزخانه از محل آبگرمکن فوران کرد و آب بر سر و صورت همه شرکت‌کنندگان ریخت. از سوی دیگر زمانی که معاون رئیس‌جمهور خواست از ساختمان خارج شود با هجوم خیل عظیمی از معترضان به‌ویژه فرهنگیان روبه‌رو شد که مدعی بودند واحدهای آنها تکمیل نشده و این افتتاح در حالی انجام گرفت که تنها 2واحد را برای افتتاح نمادین آماده کرده‌اند.

جمعی از فرهنگیان حتی دست نوشته‌هایی تهیه کرده بودند که روی آنها این مضامین که «چگونه می‌خواهید ما را گول بزنید» و «واحد نیمه‌تمام به ما تحویل ندهید»، به چشم می‌خورد. رحیمی نسبت به نماسازی ساختمان‌های مسکن مهر در نمین نیز انتقاد کرد، به‌طوری که به حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل سفارش کرد تا در نماسازی مسکن مهر استان اردبیل به هویت و فرهنگ این سرزمین دقت و توجه بیشتری صورت گیرد.

کد خبر 217221

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز