دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۵۲
۰ نفر

ارومیه: مشکل کمبود نان در چند روز گذشته مردم برخی شهرهای آذربایجان غربی را درگیر کرده است به‌طوری که این موضوع در شهرستان نقده شدت بیشتری به‌خود گرفته و سبب اعتراض مردم از وضعیت موجود شده است.

نان

به گزارش فارس در ماه‌های گذشته در برخی از شهرستان‌های دیگر این استان ازجمله اشنویه، پیرانشهر، تکاب و بوکان نیز مشکل کمبود نان گزارش شده بود. شهروندان شهرستان نقده می‌گویند در چند روز گذشته شاهد مشکلاتی در تهیه نان بوده‌ایم. با این حال مدیرعامل منطقه 8 شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی در این رابطه گفت: در پی اعلام نرخ خرید و فروش آرد و گندم در سال‌جاری به‌علت ایجاد رانت دولتی بالای 300تومان در این میان، میل به تقاضای آرد و گندم از شرکت غله بیشتر شد که به سبب مدیریت شرایط، پاسخگویی به تقاضاها به‌صورت‌حساب شده دنبال شد تا با مشکلی از بابت کمبود آرد و گندم مواجه نشویم.

هوشمند جوادی ضمن ابراز خرسندی از کاهش سرانه گندم از 13کیلوگرم تا قبل از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها به 9کیلوگرم در زمان کنونی، اعلام کرد: در 6 ‌ماه اخیر‌ مشکلی به نام کمبود نان ناشی از کمبود آرد و گندم در استان وجود نداشته است.

کد خبر 217220

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز