شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از دیدار با نلو وینگادا سرمربی اسبق تیم فوتبال این باشگاه در امارات از حل و فصل اختلافات مالی با این مربی خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمد رویانیان درباره مذاکرات با وینگادا گفت: پیش از این درچین با وینگادا درباره مطالباتش از پرسپولیس که مربوط به سال‌های گذشته است، مذاکراتی داشتیم و اخیرا نیز با پرداخت بخشی از مطالبات ایشان اقدامات لازم برای صدور حکم در فیفا را انجام دادیم.

وی افزود: یکی ازاهداف سفر من به امارات حل وفصل نهایی مشکل باشگاه پرسپولیس با این مربی پرتغالی بود که مذاکرات خوبی با هم داشتیم و اختلافات مالی حل و فصل شد.

به گفته وی، وینگادا بعد از بازی ایران و قطر با ارسال نامه ای به کمیته حل اختلاف فیفا مراتب توافق خود با باشگاه پرسپولیس و حل و فصل نهایی این موضوع را اعلام خواهد کرد. بنابر این هواداران نگران کسر امتیاز و محرومیت های دیگر برای باشگاه پرسپولیس نباشند.

رویانیان درباره سایر برنامه های خود در سفر به امارات گفت: احتمال دارد در آستانه بازی مهم ایران و قطر دیداری با کی روش داشته باشم و امشب مذاکرات اقتصادی برای جذب اسپانسر فصل آینده خواهیم داشت و در صورت توافق نهایی این موضوع را رسما اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، خاطرنشان کرد: همچنین در این سفر با برخی از ایرانیان مقیم دبی که درامارات فعالیت تجاری انجام می‌دهند مذاکراتی خواهیم داشت تاازاین طریق برای پرسپولیس اقدام به درآمدزایی و فعالیت های اقتصادی کرده و گام های جدیدی در این زمینه برداریم.

کد خبر 216918
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز