همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه علی کریمی ام‌الفساد تیم است، گفت که دیگر او را به پرسپولیس راه نخواهد داد.

رویانیان

به گزارش ایسنا، در حاشیه افتتاح رستوران‌های زنجیره‌ای باشگاه پرسپولیس وقتی یکی از هواداران این تیم از رویانیان خواست تا بنا به خواست هواداران علی کریمی را به پرسپولیس بازگرداند مدیرعامل سرخ‌پوشان در پاسخ گفت: به هیچ عنوان این کار را نخواهم کرد. کریمی ضربه‌های زیادی به تیم زده است. شما نگاه کنید که او با مربیان سابق پرسپولیس مثل دنیزلی و ژوزه چه کرد. او ام‌الفساد تیم است!

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه خطاب به آن هوادار مدعی شد که علی کریمی برای هر بازی در پرسپولیس 100 میلیون تومان از این باشگاه دریافت کرده است. وی که در حاشیه افتتاح رستوران‌های زنجیره‌ای باشگاه پرسپولیس، صحبت می کرد، ادامه داد: اوضاع و احوال ما خوب است و خوشبختانه تمرین‌هایمان به موقع آغاز شد. هر روز هم یک یا دو بازیکن به ما اضافه می‌شود و ان‌شاءالله بعد از پیروزی تیم ملی برابر قطر ملی‌پوشان‌مان هم به ما اضافه می‌شوند.

رویانیان با بیان اینکه پرسپولیس امسال اردوی خارج از کشور نخواهد داشت گفت: ما دو اردو خواهیم داشت، یکی در اردبیل و دیگری در مازندران که تصادفا استان‌های من و آقای دایی هستند! در اردبیل همه امکانات لازم فراهم است و یکدیدار دوستانه هم با تیمی داریم که اردبیلی‌ها از پیکان خریده‌اند. همچنین در هر دو استان طرح‌هایی مانند مدرسه فوتبال داریم که افتتاح می‌کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه با انتقاد از یک باشگاه صنعتی که در مصاحبه‌های قبلی‌اش هم به آن اشاره کرده بود گفت: خدا شاهد است که ما با بازیکنی مشغول نهایی کردن قرارداد هستیم و این باشگاه یک پیشنهاد مالی با 70 درصد رشد قیمت و همه گونه امکانات جانبی مانند خانه و ماشین به او پیشنهاد کرده است. متاسفم که بعد از جلسه با وزیر ورزش کارها بر خلاف دستور آن جلسه پیش می‌رود. این باشگاه ذهن بازیکنان من را به هم ریخته است.

رویانیان ادامه داد: حالا من باید پول بیشتری خرج کنم تا بازیکنم را حفظ کنم که این کار رقابت باطلی را ایجاد می‌کند. من امسال تمام بازیکنانم را با 10 تا 20 درصد کمتر از قیمت سال گذشته قرارداد بسته‌ام و این را صادقانه می‌گویم. برای این کار آن‌ها را توجیه کردیم که دایی نیز نقش زیادی در این کار داشت. متاسفانه مدیرارشد تولید یک کارخانه کار تولیدش را رها کرده و بازیکن می‌خرد خدا شاهد است که این فصل در یک روز 11 بار با بازیکن من تماس گرفته و ذهن او را خراب کرده است. من دیروز با وزیر صنایع وقت ملاقات داشتم اما کاری پیش آمد و نتوانستم در جلسه حاضر شوم. سوال من این است که آیا مشکل صنعت ما حل شده و تولیدمان هم مشکلی ندارد و فقط فوتبال باقی مانده است؟ به نظر من دولت و وزیر صنایع باید به این مسئله ورود کنند.

رویانیان در ادامه و در واکنش به صحبت‌هایی که درباره ممنوع‌الفعالیت شدن باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی مطرح می‌شود، گفت: متاسفانه یک تراژدی 50 ساله است و نمی‌دانم تا کی ادامه خواهد داشت. فدراسیون باید پیش از آنکه ما را محروم کند، پول ما را بدهد. ما حق پخش تلویزیونی داریم و حق تبلیغات ورزشگاه آزادی برای ماست اما این حق را به ما نمی‌دهند و حتی یک بلیت را اجازه نمی‌دهند که خودمان بفروشیم. برای این کار به چه کسی می‌توانیم شکایت کنیم مگر فدراسیون خودش نمی‌داند که اوضاع از چه قرار است؟

کد خبر 216761
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز