همشهری آنلاین: عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه فضای انتخابات به داغ ترین روزهای خود نزدیک می‌شود، گفت: اصولگرایان با اجماع مانع دومرحله‌ای شدن انتخابات شوند.

حسین سبحانی نیا درباره فضا و آرایش سیاسی انتخابات ریاست جمهوری گفت: فضای انتخابات با بحث‌های تبلیغاتی که نامزدها در صدا و سیما مطرح می‌کنند به داغ ترین روزهای خود نزدیک می‌شود.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علی رغم گذشت چند روز از تبلیغات تکلیف آرای سرگردان مشخص نیست، به خانه ملت گفت: در چند روز آینده با تشریح بیشتر برنامه‌ها از سوی نامزدها قطعاً مردم با دید بازتر و فراغ بال بیشتری می‌توانند به گزینه اصلح دست پیدا کنند.

سبحانی نیا با بیان اینکه با وضع موجود انتخابات دو مرحله‌ای می‌شود، تصریح کرد: جریان اصولگرایی باید با اجماع بر روی حداقل دو نامزد از ایجاد شکاف و دو مرحله‌ای شدن انتخابات جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه طیف اصلاحات با عارف و روحانی وارد صحنه انتخابات شده گفت: قطعاً با اجماع اصلاح طلبان بر روی یک گزینه از میان عارف و روحانی کار برای اصولگرایان مشکل خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس درباره سرنوشت دولت پس از انتخابات گفت: دولت دهم همچنان سیال و در مستقر شدن پشت کاندیدای خاص دچار سردرگمی است، اما در روزهای آینده باید منتظر ماند و مواضع دولت را دید، اما نباید این نکته را فراموش کرد که حامیان دولت در میتینگ‌های جلیلی حضور پیدا می کنند و احتمال قرار گرفتن دولت در صف بندی وی وجود دارد.

کد خبر 216522
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز