چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۶:۵۴
۰ نفر

سیدجلال حسینی، مدافع میانی تیم ملی معتقد است جامعه فوتبال نباید نسبت به وضعیت تیم ملی ناامید باشد.


او در این خصوص که ناامیدی‌ها بعد از باخت به عمان در یک بازی دوستانه بیشتر شده است می‌گوید: «باخت بدی بود ولی همیشه می‌توان از چنین شکست‌هایی درس گرفت. خوشبختانه این یک بازی رسمی نبود ولی بازی تدارکاتی برای این است که تیم‌ها نقاط ضعف خود را از بین ببرند. من معتقدم آنقدر بد بازی نکردیم که با 3گل بازنده باشیم، خصوصا در نیمه دوم که فرصت‌هایی برای گلزنی داشتیم ولی از دست دادیم».

خیلی‌ها نسبت به نتیجه‌گرفتن تیم ملی امیدوار نیستند. حسینی در این خصوص ادامه می‌دهد: «اصلا نباید چنین جوی وجود داشته باشد. ما نیاز به حمایت مردم و رسانه‌ها داریم و از آنها می‌خواهیم که فعلا انتقاد را کنار بگذارند. تیم ملی شرایط حساسی دارد و همه باید کمک کنند تا از این بازی‌های سخت سربلند بیرون بیاییم. از روز شنبه‌گذشته کار تیم ملی برای 3بازی حساس شروع شد و حالا باید همه به این تیم انرژی بدهند». او در قسمت دیگری از حرف‌هایش تأکید می‌کند: «ما 3بازی داریم و برخلاف نظر خیلی‌ها باید بگویم که سرنوشت صعود دست خودمان است. اگر از این 3بازی حداکثر امتیاز را بگیریم حتی می‌توانیم مستقیم صعود کنیم. بازی با قطر هم بسیار تعیین‌کننده است و حتما باید این تیم را شکست دهیم. آنها برای برد دست به هر کاری می‌زنند و ما باید باهوش و حرفه‌ای بازی کنیم».

حسینی برای فصل آینده‌اش هنوز تصمیمی نگرفته و می‌گوید: «من فعلا به تیم ملی فکر می‌کنم و قبلا هم گفتم که بعد از بازی‌های تیم ملی تیم‌ام را انتخاب می‌کنم. باور کنید هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام و دوست ندارم تمرکزم را با این مسائل به هم بریزم. بعد از پایان رقابت‌های مقدماتی جام جهانی تصمیم می‌گیرم».

کد خبر 216520

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز