همشهری آنلاین: رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اجاره‌ بها از شاخص تورم در کشور عبور کرده است گفت: در حال حاضر پیشنهاد من آن است که بهتر است مردم صبر کند و بعد از انتخابات خرید خود را کامل کنند.

ایلنا نوشت: مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور با اشاره به وضعیت بازار خرید و فروش و اجاره مسکن و زمین گفت: در حال حاضر یک رکود انتظاری در بازار مسکن وجود دارد. به عبارتی همه منتظر هستند ببینند چه کسی رئیس جمهور جدید خواهد شد.

وی ادامه داد: اینکه چه کسی قرار است رئیس جمهور شود برای سرمایه گذاران بسیار حائز اهمیت است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا در حال حاضر مردم خرید و فروش ملک و زمین داشته باشند یا خیر گفت: مطمئنا آن کسی که نیاز به خرید و فروش دارد همین الان این کار را انجام خواهد داد ولی کسی که سرمایه گذار است می‌داند بدون ثبات سیاسی، ثبات اقتصادی وجود ندارد. به عبارتی سرمایه گذاران منتظر خواهند شد تا کشور به یک ثبات سیاسی برسد که حال ممکن است که قیمت ها کاهش و یا افزایش پیدا کند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک خطاب به سرمایه گذاران تاکید کرد: در حال حاضر پیشنهاد من آن است که بهتر است مردم صبر کنند و بعد از انتخابات خرید خود را کامل کنند.

وی در مورد پیش‌بینی خود از اوضاع بازار مسکن بعد از انتخابات گفت: مطمئن باشید بعد از انتخابات اگر کاندیداها خوب انتخاب شود قیمت‌ها بهتر و مناسب تر خواهد شد.

خسروی در پایان در مورد اجاره‌های حال حاضر مسکن گفت: در حال حاضر متاسفانه اجاره‌ها از شاخص تورم عبور کرده است حال آنکه گفته شده شاخص تورم 25 درصد است.

کد خبر 216380
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز