چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۴:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: دکتر محمد باقر قالیباف به مناسبت انتخاب مجدد خود به عنوان شهردار تهران بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران متن کامل این بیانیه به این شرح است:

خدمت به مردم شریف‌مان، شرافت، امانت و موهبتی است که باید قدردان و سپاسگزار آن بود؛ همان‌طور که همیشه امام (ره) عزیز و راحلمان و شهدای گران‌قدر و خونین‌بالمان که پشتوانه معنوی این ملت‌اند، قدردان و سپاسگزار آن بودند.

حسن اعتماد و لطف دوباره اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران موجب شد که بار دیگر این خدمتگزار کوچک توفیق خدمت به شهروندان نجیب و عزیز را پیدا کند. بر این مبنا لازم است از دوستان خوبم در شورای اسلامی شهر تهران که همیشه پشتیبان مجموعه مدیریت شهر بوده‌اند و نیز «تهرانی‌های» خوب و صمیمی برای عنایت و لطفی که داشتند تشکر نمایم و قبل از هر چیز تاکید کنم که در دوره جدید، همان‌طور که تا کنون این‌طور بوده است تعامل با «شورای اسلامی شهر» در صدر همه فعالیت‌های «مدیریت شهر» به عنوان تعامل و ارتباط با خرد جمعی و نمایندگان مردم خواهد بود.

پس از آن باید نوید آغاز «دوران جدید» از تلاش و کارآمدی و خدمت را که «برازنده مردم تهران» است اعلام کنم و دست دوستی و همکاری به سوی تمامی نهادهای نظام اعم از دولت، مجلس، قوه قضاییه و نیز سایر نهادهای مدنی، نخبگان و فرهیختگان دلسوز و عموم شهروندان و همشهریان گرامی دراز نمایم.

با این نگاه و بر اساس برنامه‌های اعلام شده در چهار حوزه: کار و فعالیت، تعلیم و تربیت، استراحت و فراغت و تصحیح روش‌ها و فرآیندهای درون و بیرون شهرداری، دوران جدید «مدیریت شهری» با استعانت از خداوند منان، دوران عقلانیت، دوران کارآمدی دینی و دوران تحقق ارزش‌های اصیل انقلابی در سایه تدابیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خواهد بود و بی‌شک چشم و دل «شهدای عزیزمان» منتظر تحقق کامل این اهداف کارآمدی است.

خداوند شاهد و ناظر همه اعمال ماست و از او طلب می‌کنیم که در این مسیر پر فراز و نشیب ولی نورانی، ما و مردم عزیز همراهمان را از نظر و لطف خود دور ندارد.

ارادتمند – محمدباقر قالیباف

کد خبر 21615

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز