شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۷:۴۵
۰ نفر

اعضای شورای شهر تهران 3 روز پس از انتخاب شهردار، تعامل با شورای شهر را مهم‌ترین انتظار از شهردار اعلام کرده و آن را موجب توفیقات بیشتر شهرداری دانستند

احمد مسجدجامعی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران به فارس گفت: تعامل و هماهنگی نزدیک‌تر با شورا به توفیق بیشتر شهردار تهران منجر خواهد شد. وی در خصوص راهکارهای تقویت مدیریت شهری گفت: نگاه و عملکرد برنامه‌ای رمز موفقیت هر مدیری به‌ویژه مدیریت گسترده در حوزه شهری است. ضرورت رعایت این دو محور را در جلسات مربوط به انتخاب شهردار نیز عنوان کردم. وی افزود: شهردار تهران برای تقویت مدیریت خود باید به این نکته مهم توجه لازم و کافی را داشته باشد.
رئیس کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای شهر تهران تأکید کرد: تعامل و هماهنگی نزدیک‌تر با شورا به توفیق بیشتر از مدیریت آقای قالیباف منجر خواهد شد چون مدیریت شهری مجموعه شورای شهر و شهرداری است.
هادی ساعی نیز در گفت‌وگو با مهر گفت: مهم‌ترین انتظار شورای شهر تهران از شهردار تهران که باید جزء اولویت‌ها قرار گیرد تعامل شهردار با شورای شهر است.  وی افزود: شورای شهر انتظار دارد که برنامه‌هایی که شهردار پیش از انتخاب خود عنوان کرده را اجرایی کند.  وی در مورد تعامل شهردار با شورای شهر، اظهار داشت: فکر می‌کنم شهردار تعامل خوبی با شورا داشته باشد چون وی نیز شخصاً به این نتیجه رسیده که از طریق تعامل با شورای شهر می‌تواند کارها و برنامه‌ها را بهتر انجام دهد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران، برنامه‌های ارائه شده توسط شهردار را مطلوب دانست و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل برای شورا این است که شهردار تهران برنامه‌های خود را اجرایی و عملی کند.
کد خبر 21851

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز